ماهان شبکه ایرانیان

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

موج اثرگذاری شهید حججی در آینده دیده خواهد شد

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر تفکر بسیجی در بطن دولت، دستگاه قضا، دستگاه‌های اجرایی و دیگر نهادها و سازمان‌ها ورود داشته باشد، بی‌شک راه بسیاری از فسادها بسته خواهد شد.

موج اثرگذاری شهید حججی در آینده دیده خواهد شد

به گزارش ایسنا، طرح ولایت بسیج رسانه با موضوع اخلاق و رسانه با حضور آیت‌الله اسلامی و اصحاب رسانه در امامزاده بی‌بی زبیده خاتون (س) قزوین برگزار شد.

آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه تاکستان، در این نشست با اشاره به شهادت محسن حججی اظهار کرد: اگر این خون‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا نبود، بسیاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده می‌شد.: شهادت شهید مدافع حرم 25 ساله محسن حججی که به واقعه شهادت امام حسین (ع) و یارانش بسیار مشابه است، موجی را در کشور ایجاد کرد که اثر آن در آینده مشاهده خواهد شد.  امروز بسیاری از کسانی که شناختی از انقلاب اسلامی ندارند و سن آن‌ها به دوران اوایل انقلاب و امام راحل نمی‌رسد با دیدن صحنه‌های شهادت این شهید مدافع حرم خجل شده و برای شناخت بیشتر راه آن شهید تلاش دارند. طنین بسیج در طول انقلاب اسلامی بسیار پررنگ است و نجات و ادامه راه انقلاب در دست بسیج است چراکه بسیج می‌تواند در مقابل توطئه‌ها ایستاده و مسیر انقلاب اسلامی را به‌پیش ببرد.  اگر تفکر بسیجی در بطن دولت، دستگاه قضا، دستگاه‌های اجرایی و دیگر نهادها و سازمان‌ها ورود داشته باشد، بی‌شک راه بسیاری از فسادها بسته خواهد شد.  امروز شاهد تشکیل نهادهایی مشابه بسیج در دیگر کشورها هستیم چراکه راه بسیج در دیگر کشورها ازجمله عراق و سوریه موجب پیروزی آن‌ها و شکست دشمنان شده است. بسیجیان به‌عنوان سربازان و مدافعان حریم ولایت باید در مسیر صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و اجازه ندهند برخی با رفتارهای خود موجب ناراحتی و اذیت مقام معظم رهبری شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف اصحاب رسانه اشاره و اضافه کرد: خبرنگاران باید در انتشار اخبار خود صداقت را لحاظ کرده و از نشر اخبار مغایر با امنیت و آرامش جامعه حذر کنند.
خبرنگاران باید صفت امانت‌داری را در ارسال و انتشار اخبار موردتوجه جدی خود قرار دهند تا در سایه آن اطمینان و اعتماد عمومی در جامعه نسبت به رسانه‌ها ایجاد شود. نباید خبری که موجب اصطکاک در جامعه می‌شود را نشر داد چراکه آرامش و امنیت را در کشور بر هم خواهد زد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان