مواد غذایی و سبزیجاتی که سرطان را شفا می‌دهند-بخش دوم

در شرایطی که تعداد بیماران مبتلا به سرطان در سراسر دنیا، تعداد قابل ملاحظه‌ای است، نیاز به انجام مراقبت‌های ویژه برای پیشیگیری از ابتلا به این بیماری سخت، بیش از پیش احساس می‌شود

ضدسرطان

در شرایطی که تعداد بیماران مبتلا به سرطان در سراسر دنیا، تعداد قابل ملاحظه‌ای است، نیاز به انجام مراقبت‌های ویژه برای پیشیگیری از ابتلا به این بیماری سخت، بیش از پیش احساس می‌شود. طبق بررسی‌های محققان، برخی موادغذایی و سبزیجات هستند که نه تنها به بدن شما غذارسانی می‌کنند،بلکه به سم‌زدایی در بدنتان پرداخته و سلولهای سرطانی را از میان می‌برند. در این گزارش دو قسمتی قصد داریم تا تعدادی از این موادغذایی که قدرت بالایی در این زمینه دارند را به شما معرفی کنیم. این بخش پایانی گزارش ماست:

ضدسرطان

5- آلوئه‌ورا:

تحقیقات انجام شده حکایت از آن دارد که آلوئه‌ورا قدرت بالایی در تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با تومورها دارد و بدین ترتیب می‌توان با قاطعیت گفت که مصرف آلوئه‌ورا علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، تومورهای سرطانی را هم از بین می‌برد. نتایج یک تحقیق علمی حکایت از آن دارد که پلی ساکارید موجود در آلوئه‌ورا، حجم اسید نیتریک در بدن را که خاصیت ضد توموری دارد را بالا می‌برد. آلوئه‌ورا در عین حال دارای 20 نوع مواد معدنی مختلف، 12 نوع ویتامین، 18 نوع آمینو اسید و 200 نوع ترکیبات مختلف گیاهی است و قدرت آنتی باکتریال و قارچ کشی بالایی نیز دارد و همچنین در بهبود بیماری سرطان در بدن نیز کمک رسانی می‌کند. شما می‌توانید آلوئه‌ورا را به صورت مایع یا ژل استفاده کنید ویا به صورت پودر یا کپسول از داروخانه‌ها تهیه کنید.

ضدسرطان

6- شاهدانه:

گیاه شاهدانه، یکی از غنی‌ترین منابع روغن در دنیاست و روغنهای امگا 3 و امگا 6 دارد. 80% دانه شاهدانه، شامل اسیدهای چرب ضروری بدن است که غنی‌ترین منبع این روغن در بین تمام گیاهان دنیاست. این اسیدهای چرب ضروری برای بالابردن ایمنی بدن حیاتی هستند؛ چرا که حاوی آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب ضدالتهاب هستند که به اکسیداسیون سلولها و بهبود سلامت سلولها کمک رسانی می‌کند. از آنجا که سرطان نمی‌تواند در محیطی مملو از اکسیژن زندگی کند، درنتیجه مصرف شاهدانه می‌تواند در بهبودبیماری سرطان به افراد کمک زیادی کند. شاهدانه درعین حال دارای آنتی اکسیدآنها واسترول گیاهی است که به درمان طبیعی سرطان کمک می‌کند.

 ضدسرطان

7- سیر:

مطالعات و بررسی‌های 7 ساله بر روی 3000 نفر حکایت از آن دارد که خطر ابتلا به سرطان در افرادی که سیر زیادی مصرف می‌کنند تا 60% کمتر شده است. معجزه غذایی سیر در حقیقت داشتن آنزیمی به نام آلیناز است که ترکیبات ضد سرطانی تولید می‌کند. بهترین مدل استفاده از سیر این است که آن را له کنید و 15 دقیقه صبر کنید تا ترکیبات ضدسرطان آن آزاد شود و سپس آن را مصرف نمائید. سیر در عین حال خاصیت آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضد ویروسی دارد و به سیستم هضم غذا نیز کمک زیادی می‌کند و بدین ترتیب ایمنی بدن را در مقابل بیماریهایی مثل سرطان افزایش می‌دهد. شما می‌توانید سیر را در آبمیوه‌ها، بشقاب‌های غذا، تزئین سالاد و یا هر مدل که دوست دارید استفاده کنید.

8- زردچوبه:

زردچوبه نیز خواص ضد سرطان زیادی دارد و طبق تحقیقات انجام شده، 10 فاکتور تعیین کننده در رشد و پیشرفت سلول‌های سرطانی از جمله آسیب‌رسانی به DNA،التهاب مزمن و اختلال در مسیرهای سیگنال سلولی را هدف می‌گیرد. بررسی‌های زیادی برروی زردچوبه به عمل آمده و نتایج این بررسی‌ها حکایت از آن دارد که ماده کورکومین موجود در زردچوبه، مانع از رشد سلولهای سرطانی می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های زردچوبه، کاهش التهاب در بدن است. این درحالی است که التهاب، ریشه بسیاری از بیماریها به حساب می‌آید. بعد از آنکه التهاب در بخشهای بدن ، از جمله سیستم گوارشی کاهش یافت، شرایط قلیایی می‌تواند به کمک بدن انسان بیاید. سلول‌های سرطانی در محیط قلیایی نمی‌توانند فعالیت زیادی داشته باشند. شما می‌توانید زردچوبه را در آبمیوه‌ها، غذاهای گیاهی، سالادها و به هرنحوی که صلاح می‌دانید استفاده کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان