اصول مهمی که باید درباره رژ لب بدانید ـ قسمت اول

شما هم درگیر داشتن لب‌هایی سالم و زیبا هستید؟ بسیار خوب، در این‌جا با قوانینی برای داشتن لب‌هایی زیبا و مناسب آشنا می شوید،  قوانینی که باید درباره رژ لب بدانید.

  رژلب

شما هم درگیر داشتن لب‌هایی سالم و زیبا هستید؟ بسیار خوب، در این‌جا با قوانینی برای داشتن لب‌هایی زیبا و مناسب آشنا می شوید،  قوانینی که باید درباره رژ لب بدانید.

با یک پد پاک‌کننده شروع کنید

همیشه قدم اول برای داشتن لب‌هایی ایده‌آل، شروع کردن آرایش با لب‌هایی کاملاً تمیز و باطراوت است. با لایه‌برداری از پوست لب‌تان، آن را همیشه سالم نگه دارید و نگذارید پوست‌های مرده روی لب شما باقی بمانند. دو بار در هفته پوست لب خود را لایه‌برداری کنید و از لب‌های‌تان با استفاده از نرم‌کننده و کرم مخصوص، مراقبت کنید.

خط لب بکشید

قبل از زدن رژ لب، خط دور لب‌تان را با خط‌لب مشخص کنید. این کار رژ زدن را آسان‌تر خواهد کرد و نتیجه مطلوب‌تری خواهید گرفت. خط‌لب مانع از آن می‌شود که رژ لب‌تان از خطوط اصلی لب بیرون بزند و نامنظم به نظر برسد.

تجربه کنید

هر یک از انواع مختلف رژ با فرمول‌ها و حالت‌های مختلف، برای پوست‌ها و سلایق مختلف ساخته می‌شود. پس سعی کنید از محصولات متفاوت موجود استفاده کنید تا بدانید کدام یک برای‌تان بهتر است. رژ لب‌هایی با ماندگاری زیاد، رژهای براق، مات و... را امتحان کنید و بهترین را با توجه به سلیقه و مطابقت محصول با چهره و پوست لب‌تان انتخاب کنید.

رژلب

بیش از اندازه براق

رژ لب‌های بیش از حد براق یا درخشان یا اکلیلی همیشه زیبا نیستند. رژ لب‌هایی که به شکل طبیعی‌تر نور را منعکس می‌کنند، بسیار مناسب‌تر هستند.

بیش از اندازه تیره

دلیلی ندارد وسوسه شوید تا خیلی خاص و یا مانند گات‌ها (کسانی که زیبایی را فقط در رنگ سیاه می‌بینند و همیشه آرایش و لباس‌های مشکی دارند) به نظر برسید؛ این کار فقط شما را بزرگ‌تر از سن‌تان نشان می‌دهد. رژ لب‌های آبی یا مشکی بیش از حد غیرطبیعی هستند و به جز ترسناک نشان دادن شما، سن شما را خیلی بیش‌تر از آن‌چه در واقعیت است، نشان می‌دهند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان