دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور:

آمار طلاق،اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی زیبنده نظام نیست

محمدرضا موالی‌زاده دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با بیان اینکه آمار طلاق،اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نوپدید بالاست و این موضوع درشأن یک کشور اسلامی نیست،گفت: باید تلاش کنیم که آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

آمار طلاق،اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی زیبنده نظام نیست

به گزارش ایسنا، وی یادآورشد: ما درموضوعات عمومی می‌توانیم رفتارهای یک جامعه را نسبت به موضوعات مهم بررسی کنیم

موالی‌زاده ادامه داد: ما باید فرهنگ کار و تلاش، سختکوشی و کار جمعی را در جامعه نهادینه کنیم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری هست را شکل دهیم. پیش نیاز اقتصاد  مقاومتی تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی است و برای دستیابی به این مهم باید مدیریت بهره‌وری شکل بگیرد یعنی ما باید مدیریت مصرف داشته باشیم. صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب  و اشتیاق به خرید و مصرف تولیدات داخلی داشته باشیم. تولیدگران نیز به کیفیت محصولات تولیدی خود اهمیت بدهند تا بتوانیم در بازارهای جهانی عرضه محصول با کیفیت داشته باشیم.این یعنی فرهنگ عمومی با رویکرد اقتصاد مقاومتی.

دبیر شورای فرهنگ عمومی  عنوان کرد: ما باید بسته به فرهنگ هر منطقه که  ریشه در عقیده، باورها  و سنت‌های آن منطقه  دارد برای تعالی و رشد فرهنگ‌های مثبت و خوب آن جامعه  تلاش کنیم  و ناهنجاری‌ها را بزدایم. ما در شورای فرهنگ عمومی طبق فرمایش مقام معظم رهبری  به دنبال ایجاد یک سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه هستیم که این شور و اقبال می‌تواند خاستگاه تبلور یک سبک زندگی سالم و موفق  باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر