کیف های همه کاره/ برای آقایان

اولین گام در خرید یک کیف خوب این است که بدانید هدف از خرید کیف برای شما چیست؟ آیا می خواهید لپ‌تاپتان را داخلش قرار دهید و به ملاقات کسی بروید؟ به یک کیف چرمی نیاز دارید

اولین گام در خرید یک کیف خوب این است که بدانید هدف از خرید کیف برای شما چیست؟ آیا می خواهید لپ‌تاپتان را داخلش قرار دهید و به ملاقات کسی بروید؟ به یک کیف چرمی نیاز دارید. اگر می‌خواهید وسایل ورزشی و باشگاه خودتان را داخلش قرار دهید، به یک کیف کیسه‌ای نخی یا پلاستیکی نیاز دارید؛ اما اگر انتظارات بیشتری از کیف خودتان دارید و می‌خواهید برای شما همه کاری انجام دهد، برای مثال با شما به یک همایش بیاید، بعد با شما در خیابان باشد و سپس دلتان بخواهد به استخر بروید، باید کیفی داشته باشید که همه‌فن‌حریف باشد. برای اینکه به شما کمک کنیم تا وسایل خودتان را به‌راحتی درون کیف قرار دهید و لازم نباشد در آن را با نخ محکم کنید، 10 کیف که بتوانید در محل کار و بیرون از محل کار خودتان با خود داشته باشید را معرفی می‌کنیم. همراه بنیتا باشید.

کوله‌پشتی کلاسیک می-پک (Mi-Pac)

کوله‌پشتی کلاسیک می-پک

Credit: fashionbeans

برخلاف عقیده نسل قبل، استفاده از کوله‌پشتی محدود به دبیرستان نیست، شما می‌توانید از کوله‌پشتی به‌عنوان وسیله همیشگی در زندگی خودتان استفاده کنید. مخصوصاً اگر دوست دارید که در زمان پیری پشت در فیزیوتراپ‌ها صف نکشید (استفاده از کوله‌پشتی مناسب‌ترین روش برای حمل وسایل زیاد و سنگین است). این کیف متعلق به برند انگلیسی Mi-Pac است که در رنگ‌های آبی کاربنی، قهوه‌ای و همچنین ترکیب رنگ‌های عادی همانند گروه‌های جاز به بازار ارائه‌شده است. شما می‌توانید آن را برای بردن لپ‌تاپ خودتان به محل کار (بله جای لپ‌تاپ هم دارد) و همچنین برای یک تفریح حسابی آخر هفته استفاده کنید.

کیف ورزشی و لوازم شخصی رالف رائولا پولو (Ralph Lauren Polo)

کیف ورزشی و لوازم شخصی رالف رائولا پولو

Credit: fashionbeans

کیف‌های همه‌کاره لازم نیست همیشه به رنگ‌های چرمی و سیاه‌وسفید باشد. این کیف استوانه‌ای شکل، از پلاستیک بادوام ساخته‌شده است، برای کسانی که استایلی به‌ظاهر ورزشکار تا معلم دارند بیشتر به درد می‌خورد. درزهای این کیف برای تحمل وسایل بیش‌ازحد خودش هم مناسب و محکم سازی شده است.

کیف کوله زیپی به رنگ اجری هاروست (Harvest)

کیف کوله زیپی به رنگ اجری هاروست

Credit: fashionbeans

شما کیف‌های افراد ورزشکاری که از چند متر دورتر هم می‌توانید تشخیص بدهید ورزشکار هستند را دوست دارید، ولی می‌خواهید کمی نسبت به آن‌ها متعادل‌تر رفتار کنید؟ این کیف زنجیر دار کوله‌ای را از برند ژاپنی هاروست که به رنگ قهوه‌ای ساخته‌شده است را حتماً امتحان کنید. ترکیبی هوشمندانه از یک کیف مسافرتی، کوله‌پشتی و دوشی است. این کیف به علت اینکه دارای زیپ‌های زیادی است معروف شده است، سه زیپ که زیپ اصلی درصورتی‌که باز شود فضای اضافی بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

کیف متوسط سیاه آر.ام ویلیامز (R.M. Williams)

کیف متوسط سیاه آر.ام ویلیامزCredit:fashionbeans

برند استرالیایی آر.ام ویلیامز سابقه فعالیتی بیش از یک قرن درزمینهٔ تولید لوازم و وسایل کفاشی و کفش، امسال شانس خودش را در تولید وسایل لوکس چرمی و ارائه مجموعه‌ای که از ناخن پا تا سر شمارا می‌تواند با چرم مرغوب لوکس جلوه دهد، امتحان کرده است. این کیف که با عنوان سیاه (نیمه‌شب) از چرم و پوست گاو مرغوب و یک‌لایه جیر رویه تشکیل‌شده است. از ویژگی‌های این کیف می‌توانیم به ظرافت و زیبایی و همچنین وزن کم آن اشاره‌کنیم.

کیف حمل گراف لانتز 1951 (Graf Lantz 1951)

کیف حمل گراف لانتز 1951

Credit: fashionbeans

برند لس انجلسی گراف لانتز 1951 به شما کمک می‌کند که در کیف جادار خودش بتوانید وسایل زیادی بگذارید و هر جا دلتان می‌خواهد حمل کنید. این کیف قطعه کوچکی از تاریخ است: این کیف در اصل سایز بزرگ‌شده کیف‌های ارتشی است که در سال 1951 و فوریه ساخته‌شده بود. این کیف از دل تاریخ برگشته است.

کیف بشکه‌ای ASOS

کیف بشکه‌ای ASOS

Credit: fashionbeans

این کیف زمانی که به‌عنوان یک مربی بخواهید کارآموزهای خودتان را به داشتن کیف‌های جادار و همچنین اسپرت به‌جای کیف‌های چرم کلاسیک تشویق کنید مؤثر خواهد بود.

کوله‌پشتی Want Les Essentiels

کوله‌پشتی Want Les Essentiels

Credit: fashionbeans

جنس این کیف از چرمم مرغوب و همچنین پارچه‌ای توری ساخته‌شده است. برند آمریکایی Want Les Essentiels تلاش کرده است کیفی را بسازد که بتواند در رقابت با سایر رقیب‌های کوله‌پشتی ساز حرف اول را بزند. نوع دوخت دور مارک برند و همچنین زیپی که روی کیف در نظر گرفته‌شده است هماهنگی خوبی دارند و به نظر نمی‌رسد آنجا زیپی قرار داشته باشد. مخفی بودن و همچنین وجود این زیپ ایده آل است.

کیف کلاسیک دستی کمبریج ساچل (Cambridge Satchel)

کیف کلاسیک دستی کمبریج ساچل (Cambridge Satchel)

Credit: fashionbeans

نام‌های پرزرق‌وبرق در عرصه تولید این کیف‌ها را کنار بگذارید و به کیف کمبریج ساچل به‌عنوان گزینه اصلی خودتان نگاه کنید. این کیف را می‌توانید تمام‌روز در دست داشته باشید. کیف دست‌ساز انگلیسی، همه نشانه‌های یک کیف خوب را در خودش دارد، از رنگ قهوه‌ای زیبا تا چرم خالص استفاده‌شده در لایه رویی کیف.

کیف‌دستی تد بیکر (Ted Baker)

کیف‌دستی تد بیکر

Credit: fashionbeans

هر سفر و مأموریت کاری لازم ندارد شما از کیف‌های چرخ‌دار استفاده کنید. این کیف از شرکت تد بیکر یک کیف تمام‌عیار درزمینهٔکیف‌های مسافرتی و دستی است که تمام ویژگی‌های یک کیف خوب از چرم استفاده‌شده در آن تا دوخت و دوز های اینچ به اینچ آن بیانگر این حرف هستند. این برند به خیاطی حرفه‌ای معروف است. دستی‌های این کیف به‌صورت دوتایی است و به شما حس اینکه یک جسد بی‌جان را با دست خودتان می‌کشد هیچ‌وقت نخواهد داد. بازهم به شما یادآوری می‌کنیم اگر قصد دارید از وسایل زیادی استفاده کنید کوله‌پشتی و کیف‌های چرخ‌دار بهترین انتخاب‌ها هستند.

کیف جین نود جینز (Nudie Jeans)

کیف جین نود جینز

Credit: fashionbeans

شرکت سوئدی پیشگام در جین می‌داند که جین فقط برای شلوار نیست. در کنار شلوارهایی که هرروز مدل‌های جدیدی پیدا می‌کنند کیفی 100 درصد جین هم معرفی کرده است که می‌تواند در کنار شلوار جین خوب به نظر برسد. احتمالاً برای مردان حمل‌ونقل این کیف کمی سخت باشد. ولی باید برای شیک بودن هرکاری کنید.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان