۷ مرحله برای داشتن لب‌هایی پر و جذاب

همه ما زیبایی را دوست داریم و به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم. در آرایش صورت توجه خاصی به لب‌ها داریم و هر کاری می‌کنیم تا زیبا و خوش‌فرم به نظر برسند. در اینجا با انجام ۷ مرحله به لب‌هایی پر و جذاب خواهید رسید. با بنیتا همراه باشید.

همه ما زیبایی را دوست داریم و به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم. در آرایش صورت توجه خاصی به لب‌ها داریم و هر کاری می‌کنیم تا زیبا و خوش‌فرم به نظر برسند. در اینجا با انجام 7 مرحله به لب‌هایی پر و جذاب خواهید رسید. با بنیتا همراه باشید.

گام اول: آماده‌سازی و مرطوب کردن. من همیشه دوست دارم پایه لب را با مرطوب کردن شروع کنم. اگر احساس می‌کنید لب‌هایتان کمی خشک است، سعی کنید آن را لایه‌برداری کنید. می‌توانید از اسکراب گریپ‌فروت لیموناد لب استفاده کنید! پس از لایه‌برداری، یک لوسیون یا کرم مرطوب‌کننده بزنید. من از مرطوب‌کننده حاوی نارگیل استفاده می‌کنم. 

گام دوم: برجسته کردن. همه ما از برجسته کردن لب خوشمان می‌آید. اضافه کردن خطی تیره و نازک، کمی برجستگی برای لب به ارمغان می‌آورد. با استفاده از یک برس کوچک، دور لب را هایل‌هایت کنید و کمی بالاتر از جایی که رژلب می‌زنید را برجسته کنید. 

Credit: abeautifulmess

گام سوم: با استفاده از یک خط لب که رنگ طبیعی لبتان را دارد، دور لبتان خط بکشید. خط لب نه‌تنها باعث بزرگ نشان دادن لب می‌شود بلکه از حرکت رژلب به اطراف جلوگیری می‌کند. 

گام چهارم: برای اینکه واقعاً لب‌هایی پر داشته باشید، از یک رژ لب روشن و بی‌تأثیر استفاده کنید. این رژلب‌ها درخشش کافی به لب‌ها می‌دهند. 

Credit: abeautifulmess

گام پنجم: از یک سایه تیره‌تر، به گوشه بیرونی لب بالا و پایین خود بزنید. از یک مداد لب یا انگشت برای ترکیب آن با لب استفاده کنید. این کار اثر ظریفی دارد و ابعاد لب را بیشتر نشان می‌دهد. 

گام ششم: دوباره برای اینکه بعد زیبایی به لبتان بدهید، یک براق‌کننده یا رژلب مایع بی‌رنگ به مرکز لب خود بزنید.

Credit: abeautifulmess

گام هفتم: یک سایه برنزه که کمی تیره‌تر از رنگ پوستتان است به‌آرامی زیر لب پایین خود بزنید تا سایه ایجاد کنید و به لب ظاهری پر بدهید. مطمئن باشید که با این کار خوب به نظر می‌آیید.

 

Credit: abeautifulmess

بخش موردعلاقه من در مورد این مراحل این است که آن‌ها به لب ظاهری بهتر، پرتر، جذاب و فوق‌العاده می‌دهند بدون اینکه ترسناک و غیرطبیعی جلوه کنیم. توصیه می‌کنیم که مقاله 5 راز برای داشتن لبهایی قرمز و جذاب را نیز مطالعه کنید.

Credit: abeautifulmess

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان