ماهان شبکه ایرانیان

۵ راه تشخیص سوتین نامناسب

همه ما این خبر را شنیده‌ایم که بیش از نیمی از خانم‌ها از سوتین‌هایی با سایز نامناسب استفاده می‌کنند و باید بگوییم که این موضوع برایشان ضرر دارد زیرا می‌تواند منجر به گردن و کمر درد شود

همه ما این خبر را شنیده‌ایم که بیش از نیمی از خانم‌ها از سوتین‌هایی با سایز نامناسب استفاده می‌کنند و باید بگوییم که این موضوع برایشان ضرر دارد زیرا می‌تواند منجر به گردن و کمر درد شود. همچنین نیاز به یاد آوری نیست که یک لباس زیر با سایز نامناسب می‌تواند به بافت حساس سینه آسیب وارد کند. می‌دانید که باید دو بار از سال سینه‌هایتان را توسط متخصص این کار اندازه بگیرید زیرا بدن شما با گذشت زمان و تغییر فصل عوض می‌شود. اما آیا سایز تمام سوتین‌هایی که تا به حال داشته‌اید اشتباه بوده است؟ به لطف برند لباس زیر زنانه ریگبی و پلر (Rigby & Peller) یک راه آسان برای فهمیدن این موضوع وجود دارد. این فروشگاه دارای اعتبار عرضه لباس زیر به ملکه الیزابت دوم است بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که اگر این لباس‌ها برای ملکه خوب هستند قطعا برای ما نیز خوب هستند. این برند 5 نشانه‌ای را که می‌توان فهمید سایز یک سوتین نامناسب است یا نه را ارایه داده، با بنیتا همرا باشید تا آن‌ها را خوانده و خودتان امتحان کنید.

سوتین مناسب

 

1- نمی‌توانید 2 بند انگشت خود را زیر بند پشتی آن ببرید

تقریبا 90 درصد پشتیبانی سوتین توسط بند پشتی آن صورت می‌گیرد. بنابراین بندهای شانه را به عنوان بند اصلی در نظر نگیرید. سوتین مناسب باید به شما احساس آزادی عمل داده و به قدری سفت نباشد که احساس کنید پشتتان چاق به نظر می‌رسد. اول از همه اینکه سوتین با اندازه مناسب، سینه‌های شما را بالا و رو به جلو نگه داشته و شما را لاغرتر نشان می‌دهد. دوم اینکه شما انسان هستید و این طبیعی است که پشت بند سوتین کمی دچار فرورفتگی و حالت دندانه دار شود.

زمانی که سوتین را خریداری می‌کنید باید از قلاب اول یا وسط آن استفاده کنید و در عین حال قادر باشید بتوانید انگشت اشاره و سبابه خود را به راحتی زیر بند پشتی ببرید. همچنین می‌توانید بعد از گذشت زمان که پارچه آن کمی شل شد بند آن را روی قلاب آخر ببندید.

 

2- قلاب زیرین به بافت سینه شما فشار وارد می کند

بافت سینه بسیار حساس است و آخرین چیزی که نیاز دارید است که این قسمت از بدن خود را با یک سیم فلزی تحریک کنید. قلاب زیرین باید روی دنده شما قرار گرفته و تا نیمی از زیر بغل شما را بگیرد. در این صورت سینه‌های شما به طور کامل داخل کاپ، جا گرفته و سوتینتان به نحو احسن کار خودش را انجام می‌دهد.

سوتین مناسب

 

3- سوتینتان بین سینه‌هایتان فاصله می‌اندازد

شکاف جلویی نشان می‌دهد که از سوتین نامناسب استفاده کرده‌اید. قسمت مرکزی سوتین یعنی فضای بین کاپ‌ها باید روی پوست شما قرار بگیرد یا به اصطلاح بنشیند.

 

4- بندها به شانه‌تان فشار وارد می‌کنند

همانطور که قبلا هم گفتیم، پشتیبانی سوتین باید توسط بند زیرین آن تامین شود نه بندهایی که روی شانه قرار می‌گیرند. یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها این است که سوتینی می‌خرند که بند پایین آن گشاد بوده و تعادل را با سفت کردن بندهای شانه ایجاد می‌کنند. در صورتی که سفت کردن بندها باعث بروز مشکلات بسیاری شده و تکرار آن می تواند روی شانه‌هایتان خطوط دائم ایجاد کند. 

 

5- سوتینتان راحت نیست

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به محظ ورود به خانه سوتین خود را در می‌آورند پس این مورد در مورد شما صدق می‌کند. شاید ساده به نظر برسد اما به سوتین به چشم یک وسیله شکنجه قرون وسطایی نگاه نکنید. ما در سال 2016 زندگی می‌کنیم و با پیشرفتی که تکنولوژی داشته است توانسته‌ایم سوتین‌هایی را تولید کنیم که باعث اذیت نمی‌شوند. درواقع سوتین شما باید این احساس را در شما ایجاد کند که در بهترین حالت خود هستید. 

ممنون از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید، در همین رابطه خواندن مقاله "10 نکته که باید در مورد سرطان سینه بدانید" را به همه خانم‌ها پیشنهاد می‌کنم.
 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان