ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ مبلمان مورد نیاز برای فضا های کوچک

در فضاهای کوچک که امروز بسیاری از خانه را شامل می شود از مبلمان و وسایلی باید استفاده کرد که فضای کوچک شما را قابل تحمل کند و اینکه بتوانید از فضا های خود بهترین استفاده را انجام دهید.

 مبلمان

در فضاهای کوچک که امروز بسیاری از خانه را شامل می شود از مبلمان و وسایلی باید استفاده کرد که فضای کوچک شما را قابل تحمل کند و اینکه بتوانید از فضا های خود بهترین استفاده را انجام دهید.

میز گرد

1-میزگرد با پایه بلند:

در فضای کوچک به علت کمبود فضا در رفت و آمد میزهای لبه دار و گوشه دار گزینه مناسبی نخواهد بود پس حتما به دنبال میز گرد باشید.

قفسه عمودی

2- قفسه های عمودی :

در فضاهای کوچک برای جلوگیری از کوچکتر شدن فضا و اینکه بتوانید تعدادی از وسایل های خود را در آن قرار دهید استفاده از قفسه های عمودی کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

صندلی تو در تو

3- صندلی های تو در تو :

استفاده از این صندلی ها به این دلیل که به راحتی چند تا از آن ها را بصورت کشویی در داخل یکدیگر میتوانید جا دهید که این کار فضای کمی را اشغال خواهد کرد.

آیینه بزرگ

4- آیینه بزرگ :

اگر قصد خرید لوازم برای خانه کوچک خود را دارید حتما یک آیینه بزرگ در لیست خرید خود قرار دهید آیینه بزرگ فضای شما را بزرگ تر و پر نور تر نشان می دهد.

صندلی

5- صندلی با مقیاس کوچکتر :

صندلی بزرگ ممکن است راحت و گرم تر باشد اما فضای شما را تنگ میکند اما یک جفت صندلی راحتی در مقیاس کوچک تر بهترین انتخاب می باشد.

6- نیمکت :

استفاده پرکاربرد نیمکت در خانه های کوچک بسیار زیاد است در گوشه ایی از خانه یک نیمکت در اندازه کوچکتر از یک مبل کامل باعث میشود جدا از اینکه فضایی برای نشستن ایجاد کند فرد را متقاعد کند که روی آن نیمکت بنشیند. نیمکت هم پای تخت کاربرد دارد و هم می تواند به میز غذاخوری اضافه شود.

میز کوتاه

7- میز کوتاه به همراه صندلی :

کاربرد فراوانی دارد و فضا را به هیچ عنوان از دست نخواهید داد.هم به عنوان میز غذا خوری و هم در کنار تخت و یا آشپزخانه میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

نیمکت

8- نیمکت کوتاه یا (BENCH):

که از آن در مکان ها مختلفی میتوانید استفاده کنید . آن را براحتی میتوانید در زیر میز قرار دهید و یا در پای تخت از آن استفاده کنید.

صندلی شیشه ای

9- صندلی های شیشه ایی:

مثل یک شئی نامرئی میباشد و حضور آن در بین لوازم و مبلمان خود را کمتر احساس میکنید و در هر نقطه ایی از خانه قابل استفاده است.

نشیمنگاه

10- نشیمن گاه های تشکچه ایی :

 در سایزها و مدل های مختلف موجود است مکانی دلچسب برای اغلب افراد برای نشستن و اینکه وجود آنها در دکوراسیون باعث دلنشین شدن بیشتر فضا خواهد کرد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان