تازه‌کارها بخوانند ـ چگونه ابرو برداریم

اگر ابرو‌ها درست و زیبا برداشته شوند، نتیجه آن داشتن صورتی زیبا و تمیز خواهد بود

برداشتن ابرو

اگر ابرو‌ها درست و زیبا برداشته شوند، نتیجه آن داشتن صورتی زیبا و تمیز خواهد بود. اگر بدانید چطور این کار را انجام دهید، می‌توانید چهره خود را تا حدودی تغییر دهید. اما برداشتن ابرو برای تازه‌کار‌ها تا اندازه‌ای سخت و ترسناک است. بیش‌ترین نگرانی هم برداشتن زیاد ابرو‌ها و رسیدن به چهره‌ای غیرطبیعی است. ولی با اجرای چند نکته ابتدایی، می‌توانید به ابرو‌های دلخواه خود دست یابید که متناسب با صورت شما باشد. 

مرحله یک

جلوی یک آینه کاملاً روشن بایستید و ابرو‌های خود را با یک برس مخصوص شانه بزنید. ابتدا شانه را به صورت افقی گرفته و ابرو را از پایین به سمت پیشانی شانه بزنید، سپس آن را عمودی در دست بگیرید و موهای بالای ابرو که بیرون زده و بلندتر هستند را از قسمت داخلی ابرو یعنی سمت بینی به طرف انتهای آن شانه بزنید تا فرم طبیعی‌تری داشته باشند و مرتب شوند. این کار را برای هر دو ابرو با حوصله انجام دهید.

مرحله دو

یک مداد بردارید و آن را موازی و تقریباً چسبیده به بینی خود نگاه دارید، به صورتی که انتهای مداد دقیقاً زیر ابروی شما قرار بگیرد. جایی که ته مداد روی ابروی شما نشان می‌دهد باید شروع خط ابروی‌تان باشد. یک خط‌چشم تیره‌تر از ابرو‌های‌تان بردارید و در نقطه‌ای که مداد به ابرو‌ها می‌رسد، یک خط عمودی تا کمی ‌بالاتر از ابروی خود بکشید.

ابرو برداشتن

مرحله سه

با استفاده از یک موچین تمام مو‌های میان دو خطی که با خط‌چشم در مرحله دو کشیده‌اید را با خیال راحت بردارید. مو‌ها را در وسط قسمت انبر-شکل موچین بگیرید و آن‌ها را عمود بر پوست صورت خود بیرون بکشید و نه اریب. 

مرحله چهار

دوباره مداد را برداشته و ته آن را کنار سوراخ بینی‌تان بگذارید؛ مداد را کج کنید و طوری قرار دهید تا دقیقاً از بغل گوشه خارجی چشم شما بگذرد و یک مثلث در فاصله‌های ابرو، بینی و مداد ایجاد شود. جایی که نوک مداد به ابروهای شما می‌رسد دقیقاً نقطه‌ای است که مو‌های ابرو باید به پایان برسند. در حالی که مداد را ثابت نگاه داشته‌اید با خط‌چشم یک خط عمودی در نقطه تلاقی مداد و ابرو بکشید. این کار را برای هر دو ابروی خود انجام دهید.

مرحله پنج

مداد را کنار گذاشته و دوباره موچین را بردارید و همه موهایی که بیرون خط به سمت گوش‌ها هستند را بردارید.

مرحله شش

برای تمیز کردن بالای ابرو‌ها به خط کشیدن نیاز ندارید. به خط طبیعی ابرو‌های خود نگاه کنید و هر دانه مویی را که به صورت غیرطبیعی از این خط بیرون زده را بردارید تا طاق ابروی شما به زیبایی خود را نشان دهد. اگر دوست دارید ابروی شما طبیعی باشد، نیازی نیست یک خط خیلی صاف و مشخص ایجاد کنید و همه مو‌های بالای آن را بردارید. اگر یک ابروی معمولی داشته باشید، برداشتن 3 یا 4 مو از بالای هر ابرو کافی است.

مرحله هفت

در مورد زیر ابرو‌های خود نیز مشابه بالا عمل کنید. تمام مو‌هایی را که از خط طبیعی زیرین ابروی شما دور افتاده‌اند را بردارید. تأکید می‌شود که نیازی نیست یک خط مصنوعی ایجاد شود، فقط موهایی که کاملاً بیرون زده‌اند را بردارید.

مرحله هشت

به قسمت انتهایی ابروهای خود که قبلاً آن‌ها را تا بالای گوشه خارجی چشم‌تان برداشته‌اید نگاه کنید. برای این که انتهای ابرو طبیعی باشد باید کمی‌ باریک شود. از قسمت زیرین انتهای ابرو چند دانه مو بردارید. احتمالاً تنها 2 یا 3 تار کافی است.

مرحله نه

با یک پاک‌کننده آرایش و یک تکه پنبه، خطوط راهنمایی که با خط چشم روی ابرو‌های‌تان کشیده بودید را پاک کنید و از ابرو‌های زیبا و جدید خود لذت ببرید.

وسایل مورد نیاز

لوازم مورد نیاز

• آینه

• برس ابرو

• مداد

• خط‌چشم

• موچین

• پاک‌کننده آرایش

• پنبه


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر