ماهان شبکه ایرانیان

شنل (Chanel) از کوبا دل نمی‌کند!

ماه می (خرداد) برند شنل اولین نمایش لباس خودش را در شهر هاوانا کوبا برگزار کرد، طراح این مراسم کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld) تا قبل از این مراسم این جزایر را به چشم ندیده بود

ماه می (خرداد) برند شنل اولین نمایش لباس خودش را در شهر هاوانا کوبا برگزار کرد، طراح این مراسم کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld) تا قبل از این مراسم این جزایر را به چشم ندیده بود. مراسمی با حضور 700 مهمان و 45 مدل لباس که تحت عنوان مراسم جشن فرانسوی کروز (cruise) 2016 – 2017 در یک آخر هفته از ماه خرداد برگزار شد. این مراسم با تجملات زیادی برگزار شد. کلاه‌های لبه‌دار گروه شنل، جشن رنگ‌ها، ماشین‌های قدیمی روباز برای گرداندن مهمان‌ها در طول جزیره، موزیک محلی زنده در کنار مراسم لباس و گروهی که به حرکت‌های موزون سنتی کوبایی‌ها می‌پرداختند فقط بخش کوچکی از این مراسم بود. همه این کارها برای نشان دادن فرهنگ غنی کوبا برای مردم غریبه و کسانی بود که شاید اولین بار بود آنجا را می‌دیدند. در پایان این مراسم لاگرفلد نظرش در مورد فرهنگ کوبا به‌شدت تغییر کرده بود و شیفته مراسم‌های آن‌ها شده بود. همراه بنیتا و تشریح این مراسم باشید.

 

شنل

Credit: Chanel

لاگرفلد در مصاحبه‌ای که با سایت CAT داشته است تمام نظرات خودش را در مورد کوبا گفته است، اما در یک جمله می‌توانیم همه کلمات او را خلاصه کنیم که کوبا در نظر او کشوری دوست‌داشتنی و کودکانه همراه با رسم و رسوم دل‌نشین بوده است. این مجموعه که به همت شانل نمایش داده شد، برگرفته از فرهنگ و کلیشه‌های کوبا بود، تی‌شرت‌های رنگارنگ، بارنگ‌های شاد، پیراهن‌هایی که قدمت بیست‌ساله دارند، تی‌شرت‌هایی که از طرح‌های نظامی الهام گرفته‌شده‌اند و اغلب به رنگ‌های سبز زیتونی بودند. تمام لباس‌ها با فصل تابستان هماهنگ شده بودند. مدل‌های مشهوری همانند Mica Arganaraz و Stella Tennant با این لباس‌ها در اطراف هاوانا مشاهده شدند. هاوانا پر از صخره‌های مرجانی برای عکاسی است.

شنلCredit: Chanel

بر اساس اخباری که از این مراسم رسیده است، کلاه‌های سیاه و لبه‌دار نمادی از شادی و خوشی و همچنین رنگ‌های جذاب و متفاوت بیانگر جنب‌وجوش هاوانا بوده است. ازآنجایی‌که این مراسم با شوق و شور خاصی برگزار و رسانه‌ای شده است، احتمال اینکه در ادامه سال هم این مراسم‌ها به تعدد تکرار شوند وجود دارد.

شنلCredit: Chanel

Credit: Chanel

شنلCredit: Chanel

شنلCredit: Chanel

شنلCredit: Chanel

Credit: Chanel

شنلCredit: Chanel


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان