جی جی (GiGi) و کفش‌هایش

باید قبول کنیم که جی جی حدید رمز زیبایی کفش را می‌داند و هر باری که کفشی را می‌پوشد، ما دلمان می‌خواهد آن را داشته باشیم

باید قبول کنیم که جی جی حدید رمز زیبایی کفش را می‌داند و هر باری که کفشی را می‌پوشد، ما دلمان می‌خواهد آن را داشته باشیم. از استایل ساده و کفش‌های بدون پاشنه، به همراه شلوار جین تا چکمه‌های گاوچرانی که گاهی به پا می‌کند، همیشه خوب هستند. این مدل رتبه بالا می‌داند که چگونه کفش پیدا کند و همچنین چگونه آن‌ها را ترکیب کند. همراه بنیتا و کفش‌های جدید حدید باشید.

 

کفش حدید

Credit: Stuart Weitzman

این روزها جی جی حدید را با کفش‌هایی که به طراحی استوارت ویتزمن (Stuart Weitzman) دیده‌اند. عکس‌هایی از او با کفش‌هایی به سبک پلیسی در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده است. این کفش‌ها به نام کفش‌های جی جی، شناخته می‌شوند، کفش‌هایی که به رنگ نقره‌های، متالیک و مسی به همراه چرم سیاه‌رنگ به انضمام پاشنه تولیدشده است.

جالب این است که با خرید این کفش‌های مقداری از سود فروش و خرید کفش‌های شما به سازمان بشردوستانه Pencils of Promise که متعهد به ساخت مدرسه، بیمارستان و همچنین بهبود کیفیت در روستاها و مناطق دور از امکانات رفاهی در غنا، گواتمالا و لائوس است، کمک می‌کنید.

جی جی حدید

Credit: Stuart Weitzman

برای معرفی این کفش‌ها و به مناسبت راه‌اندازی تولید کفش‌های حدید، جیمز فرانکو یک فیلم کوتاه چنددقیقه‌ای از مبارزات جی جی بر روی رینگ بوکس در باشگاه جی جی در بروکلین تهیه‌کرده است. مدل ما با پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار و دستکش‌های بوکس توانست همه بوکسورها را نقش بر زمین کند. حدید با این ورزش آشنایی کامل دارد و در ماه‌های قبل از او خبرهایی مبنی بر شروع تمرینات بوکس زیر نظر مربی خودش منتشرشده است. احتمالاً در هفته مد میلان تو قوی‌تر از قبل از مد دفاع خواهد کرد.

با توجه به پوشش و مواد تشکیل‌دهنده این کفش‌ها، می‌توان از این مدل کفش برای روزهای پاییزی هم استفاده کرد، فلزی بودن، مخمل، پوست مار همه و همه نشان‌های زیبایی برای روزهای پاییزی است. می‌توانید این کفش‌ها را با شلوار جین تنگ بپوشید و برای شب‌های سرد پاییزی یک کت چرمی هم به خودتان بپوشانید و خیالتان از تغییرات مفید در دنیا هم آسوده باشد که مدل شما در فکر ساخت مدرسه‌هایی در غنا است و به سمت ساخت دنیایی بهتر قدم برمی‌دارد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر