گرامیداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس در قزوین

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا بود و شهدا و رزمندگان ما با تأسی از همین فرهنگ نام خود را در تاریخ ثبت کردند.

گرامیداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس در قزوین

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین، در مراسم گرامیداشت فرماندهان عالی‌رتبه شهید دفاع مقدس، با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را به فال نیک می‌گیریم،اظهار کرد: دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا بود و شهدا و رزمندگان ما با تأسی از همین فرهنگ نام خود را در تاریخ ثبت کردند و ایران اسلامی نیز با تأسی به همین فرهنگ غنی توانسته در منطقه و جهان تأثیرگذار باشد.

بیدادی با اشاره به اینکه عملیات ثامن‌الائمه (ع) ازجمله عملیات غرورآفرین دوران دفاع مقدس است، افزود: پس از حصر آبادان، حضرت امام خمینی (س) به‌عنوان رهبری بصیر، آگاه و آینده‌نگر فرمان دادند که باید این حصر شکسته شود و همین دستور امام، باعث شد که این عملیات شکل‌گرفته و نقطه عطفی در بین عملیات‌ها شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوینخاطرنشان کرد: امروز مفتخریم که یک برگ زرین در تاریخ معاصر ما به‌عنوان دفاع مقدس رقم خورده که اقدامات آن دوره می‌تواند، الگوی مناسبی برای جوانان ما باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم و مانند آن‌ها در این راه ثابت‌قدم و استوار بمانیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خانواده‌های شهدا با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان