فهرستی جالب از بهترین محصولات مولتی ویتامین برای مردان

نیاز افراد به مواد غذایی بر اساس نوع بدن متفاوت بوده و به این ترتیب از برخی مولتی ویتامین‌ها استفاده می‌گردد

فهرستی جالب از بهترین محصولات مولتی ویتامین برای مردان

نیاز افراد به مواد غذایی بر اساس نوع بدن متفاوت بوده و به این ترتیب از برخی مولتی ویتامین‌ها استفاده می‌گردد. برای مثال، یک ورزشکار مقدار مکمل‌ها یا مواد غذایی بیشتری نسبت به یک فرد معمولی نیاز دارد. بنابراین، انتخاب مولتی ویتامین‌های مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.در این‌جا در رابطه با این موضوع مهم بحث خواهیم کرد.
مکمل‌های مولتی ویتامین به براوردن نیازهای غذایی بدن کمک می‌کنند. مولتی ویتامین‌ها حاوی هیچ گونه هورمون و یا دارویی نیستند. با این‌حال، آن‌ها ترکیبی از حداقل سه نوع ویتامین و مواد معدنی می‌باشند. مواد غذایی حیاتی که در رژیم غذایی ما وجود ندارد، می‌توانند از طریق چنین محصولات مولتی ویتامینی تامین گردد، بنابراین، مولتی ویتامین‌ها اساسا مکمل های غذایی می‌باشند. اثرات مثبت مصرف مولتی ویتامین‌ها شامل سطوح انرژی بالا، چابکی، بهبود در بینایی و بهبود در هوشیاری ذهنی می‌باشد.

فهرستی از بهترین مولتی ویتامین‌ها برای مردان

نیازهای غذایی مردان و زنان باهمدیگر متفاوت می‌باشد. به طور مشابه، توصیه‌های مربوط به مکمل‌های ویتامینی برای میانسالان و افراد جوان نیز بسیار متفاوت می‌باشد. بنابراین، مهم است که محصولاتی را انتخاب کنیم که با در نظر گرفتن عواملی مانند سن و جنس، مناسب بدن ما باشد.
در زیر با برخی از بهترین مولتی ویتامین‌ها برای مردان آشنا خواهید شد.

مولتی ویتامین انرژی زا برای مردان

این نوع مولتی ویتامین‌ها به همراه با ویتامین‌های کمپلکس B توصیه می‌شود. این محصول برای حفظ سلامت دستگاه ایمنی و قلب مفید می‌باشد. همچنین به هضم غذا نیز کمک می‌کند. اسید فولیک موجود در این مکمل برای سلامت قلب مفید بوده، و پروبیوتیک‌های موجود در آن‌ها نیز به مراقبت از دستگاه گوارش کمک می‌کند. ترکیبات دیگر موجود در این محصول شامل روی و لیکوپن می‌باشد.
Rainbow Light Performance Energy
این مولتی ویتامین به بهبود استقامت بدن کمک می‌کند. همچنین به عنوان یک سوخت طبیعی عمل کرده که عاری از محرک‌ها می‌باشد. این محصول حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنزیم‌ها و گیاهان می‌باشند. گیاهانی مانند جینسنگ برای افزایش انرژی جنسی مفید می‌باشد. این مولتی ویتامین هیچ گونه عوارض جانبی در طول فرایند هضم ندارد و از مواد معدنی طبیعی و ترکیبات مبتنی بر گیاه تهیه شده است. بنابراین، گیاه‌خواران نیز می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

مولتی ویتامین مگا جی ان سی برای مردان

این محصول شامل مواد غذایی مانند ویتامین A، ویتامین D، فولیک اسید، کلسیم و غیره می‌باشد. نیاز به آهن در مردان در مقایسه با زنان کمتر می‌باشد. این مولتی ویتامین حاوی هیچ گونه آهنی نیست. در عوض، این قرص‌ها حاوی مقادیر بیشتری ویتامین B6، ریبوفلاوین و تیامین می‌باشند.

Alive، مولتی ویتامین فوق العاده قوی برای مردان

این محصول دارای همه‌ی ترکیبات مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن می‌باشد. ویتامین‌های B و انواع مختلفی از گیاهان از اجزاء مهم این محصول می‌باشند. لیکوپن، لوتئین، رسوراترول و دیگر مواد مغذی به دست آمده از سبزیجات و میوه‌ها در این محصول مولتی ویتامین موجود می‌باشد. مقدار ویتامین D3 موجود در این مولتی ویتامین 1000 می باشد. Alive به بهبود استقامت، انرژی و همچنین استحکام استخوان‌ها کمک می‌کند. دوز مورد نیاز این مولتی ویتامین توسط پزشک تعیین می‌گردد و نباید بیشتر از 1 قرص از آن در روز مصرف گردد.

مولتی ویتامین وان ا دی برای مردان

این مولتی ویتامین با تمرکز بر حفظ سلامت قلب و همچنین سطح سالم فشار خون تهیه شده است. اسید پانتوتنیک، اسید فولیک، ویتامین‌های B6 و B12 به حفظ سطوح انرژی کمک کرده و ویتامین C، منیزیم و کلسیم موجود در این مولتی ویتامین نیز به نرمال نگه داشتن سطح فشار خون کمک می‌کند. ویتامین‌های کمپلکس B باعث سالم نگه داشتن قلب می‌گردند.

مولتی ویتامین کریکلند

این مولتی ویتامین حاوی ویتامین‌های B12، کلسیم، ویتامین D و ویتامین A می باشد. این مکمل ویتامینی به حفظ سلامت قلب، استخوان‌ها، دندان و چشم ها کمک می‌کند.

مولتی ویتامین سنتروم سیلور

اجزاء اصلی تشکیل دهنده‌ی این مولتی ویتامین شامل ویتامین D و لوتئین می‌باشد. ویتامین D به حفظ سلامت روده‌ی بزرگ به خصوص در افراد بالای 50 سال کمک می‌کند. لوتئین نیز برای حفظ قدرت بینایی مفید می‌باشد. به غیر از این ترکیبات، ویتامین B12 و آنتی اکسیدان‌ها نیز دیگر اجزاء مهم این مولتی ویتامین را تشکیل می‌دهند. ساییدگی بدن حاصل از رادیکال‌های آزاد توسط آنتی اکسیدان‌ها به حداقل می‌رسد.
Pomology Men's Daily Multivitamin Formula
لیکوپن، بیوفلاونوئیدها و فلاونوئیدهای پلی فنولیک از اجزاء اصلی این مولتی ویتامین می‌باشند. آنتی اکسیدان‌های مبتنی بر میوه‌ی این مولتی ویتامین باعث به حداقل رساندن آسیب رادیکال‌های آزاد به بدن شده و بنابراین به کنترل اثرات جانبی استرس و پیری کمک می‌کنند. منیزیم، روی و مس موجود در این محصول تضمین می‌کند که فرایندهای حیاتی بدن به آرامی صورت می‌گیرد. بنابراین، مصرف این مولتی ویتامین به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند.

مولتی ویتامین اپتی من

مولتی ویتامین اپتی من حاوی مجموعه‌ای از مواد غذایی با 75 جزء می‌باشد. این محصول بیشتر توسط بدنسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب آمین مورد نیاز برای توسعه‌ی عضلانی شامل اسیدهای آزاد مانند گلوتامین، آرژنین و BCAAs می‌باشد. ترکیب گیاهی موجود در این مولتی ویتامین به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. چهار آنریم موجود در این مولتی ویتامین نیز در هضم غذا و جذب مواد غذایی مفید می‌باشند. زنانی که مایل به انجام تمرینات بدنسازی هستند، می‌توانند از این مولتی ویتامین که حاوی عناصر معدنی ضروری است، استفاده کنند. 23 ویتامین، 150 میلی گرم کلسیم و 100 درصد DV آهن از اجزاء اصلی این مولتی ویتامین می‌باشند.
مصرف مولتی ویتامین‌ها اهمیت زیادی برای کسانی که علاقمند به بدنسازی هستند، دارد. کمبود حتی یک ماده‌ی غذایی ضروری می‌تواند منجر به شکست مسیرهای متابولیکی که مسئول تولید بهینه ی انرژی است، گردد. کمبود مواد غذایی می‌تواند منجر به کاهش در عملکرد مسیرهای متابولیکی گردد.
مولتی ویتامین‌ها مکمل‌هایی که در مواد غذایی وجود ندارد را ارائه می‌دهد. با این‌حال، با توجه به ماهیت پیچیده‌ی بدن انسان، یافتن نیازهای دقیق بدن تا حدی مشکل می‌باشد. بنابراین، بهترین مولتی ویتامین برای مردان مولتی ویتامین‌هایی است که بسیاری از مواد غذایی مورد نیاز بدن را تا حد امکان فراهم آورد. با این‌ حال، محصولات ذکر شده در بالا نمی‌توانند به عنوان جایگزین‌های رژیم غذایی متعادل مورد استفاده قرار گیرند. باید به خاطر داشت که نیازهای تغذیه‌ای بدن تنها تا حدی می‌تواند توسط برخی از چنین محصولاتی براورده گردد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر