ماهان شبکه ایرانیان

۲۷۰۰ دانشجوی استان قزوین از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: متاسفانه با وجود هجمه سنگین دشمن در تهاجم نرم فرهنگی، برخی از مسئولان آن را به شوخی گرفته و اقدام جدی برای مقابله با آن انجام نمی‌دهند.

2700 دانشجوی استان قزوین از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند

‌به گزارش ایسنا،مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، در نشست خبری به منظور تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده راهیان نور دانشجویی اظهار کرد: استان قزوین با دارا بودن 64 واحد دانشگاهی تعداد 103 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند.


وی به برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی اشاره و اعلام کرد: بسیج دانشجویی استان قزوین در اسفند 95 ،2700   دانشجو را برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهد کرد. این تعداد دانشجو از دهم تا بیست وهشتم اسفند در قالب هفت کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند که سه کاروان متمرکز توسط ناحیه بسیج دانشجویی و چهار کاروان نیز به صورت مستقل توسط دانشگاه‌های آزاد اسلامی تاکستان و قزوین همچنین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد. طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانشجویان از مناطق فتح‌المبین، فکه، معراج شهدا، طلائیه، هویزه، هور، اروند، القمه و شلمچه بازدید خواهند کرد.

برزگر در عین حال گفت:اولویت در اعزام دانشجویانی است که تاکنون به این سفر اعزام نشده‌اند. در این سفر از مبلغان و طلاب جوان و توانمند کشور و استان استفاده خواهد شد تا ضمن ارتباط با دانشجویان، اهداف این سفر نیز تشریح شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان