۱۰ تیم مدعی صعود از لیگ یک هستند

ربیعی: دوپینگ تیم فکری بعید است

تیم فوتبال بادران در صورت پیروزی در هفته هفتم مقابل سیرجان می‌تواند بار دیگر صدرنشین شود. این در حالی است که محمد ربیعی سرمربی نارنجی‌پوشان تهران بازی مقابل شاگردان وینکو را آسان توصیف نمی‌کند.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بادران که هفته‌های موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته است درباره دیدار با گل‌گهر سیرجان به "ورزش سه" گفت: بازی مقابل گل‌گهر سیرجان یکی از دیدارهای مهم ما است و امیدوارم که بتوانیم برنامه‌هایمان را در این بازی پیاده کنیم و در نهایت پیروز میدان باشیم. اگرچه حریفمان حریف آسانی نیست و سیرجانی‌ها تیم خوبی دارند.


وی در ادامه گفت: در حال حاضر رتبه برایمان مهم نیست و به جدول نگاه نمی کنیم و فقط بازی به بازی جلو می رویم بعد به شرایط جدول  و رتبه‌مان در پایان فصل فکر می‌کنیم اگرچه هدفمان در طول این مدت رسیدن به موفقیت است و مسیری را طی می‌کنیم که در ابتدا به آن فکر می‌کردیم.


او در رابطه با سخت‌گیری بیشتر لیگ یک و نظارت افسران تست دوپینگ در فوتبال ابتدا به موضوع نفت و آلومینیوم می‌پردازد و می‌گوید: اتفاقی که در برنامه لیگ یک افتاد را دیدم و با شناختی که نسبت به آقای فکری و فوتبال نفت‌مسجدسلیمان دارم آن را بعید می‌دانم. من  حقیقتا این موضوع تصاویر و مواردی که پخش شد را رد می کنم و بعید می‌دانم چنین چیزی اتفاق افتاده باشد.


ربیعی اضافه کرد: اینکه نظارت دوپینگ باشد، خوب است و بسیار هم روی آن تاکید دارم و  باید این اتفاق بیفتد. اتفاق دیدار نفت و آلومینیوم را رد می کنم فکر می کنم یک سوءتفاهم دو جانبه ایجاد شده. نفتی‌ها خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه گرفته‌اند نباید در خصوص آنها اینطوری فکر کرد. بایدذهنیت‌ها را در فوتبال مثبت کنیم و با مثبت‌نگریی بیشتر به متن فوتبال بپردازیم.


سرمربی بادران درباره  پیش‌بینی‌اش از اینکه چه تیم‌هایی می‌توانند به لیگ‌برتر صعود کنند می‌گوید: من معتقدم حداقل 10 تیم می‌توانند جزو مدعیان صعود به لیگ‌برتر باشند و بادران هم یکی از این 10 تیم خواهد بود.


او در رابطه با شرایط مساعد بادران در جذب بازیکن و اینکه توقعات از این تیم بالاست می‌گوید: ما به آن صورت بازیکنی جذب نکرده‌ایم و 75 درصد از بازیکنان حاضر در بادران کسانی هستند که فصل گذشته با این تیم قرارداد داشته‌اند. نکته‌ای را هم که باید یادآور شوم این است که ما در این بازی 4 بازیکن اصلی‌مان را به علت مصدومیت نداریم. همانطور که گفتم ما بازی به بازی جلو می‌رویم و با داشته‌هایمان پیش می‌رویم. شرایط بادران با سایر رقبا یکی است و هیچ برتری نسبت به سایر تیم‌های لیگ یکی ندارد فقط هر بازی بازیکنان‌مان با تلاش بیشتر پا به میدان می‌گذارند فقط همین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر