مد جدید: سایه چشم طلایی

پاییز امسال از آغاز تا کنون پر بوده است از موضوعات و مدهای داغ و جدید آرایشی

پاییز امسال از آغاز تا کنون پر بوده است از موضوعات و مدهای داغ و جدید آرایشی. در ابتدای فصل سایه چشم‌های متالیک مد شده بودند اما در حال حاضر همه از سایه چشم طلایی صحبت می‌کنند. اما همانطور که می‌دانید برای استفاده از این رنگ به عنوان سایه چشم باید با روش‌های درست اعمال آن آشنا باشید تا ظاهرتان بیش از حد زرق و برق دار به نظر نرسد. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا با 3 روش استفاده از سایه چشم طلایی بیشتر آشنا شوید.

محصول مرتبط: سایه چشم دوتایی کاپریس مدل Duo Infernal

بیش از حد از رنگ زرد استفاده نکنید

سایه چشم طلاییCredit: Pinterest

مطمئنا رنگ زرد، رنگی نیست که کسی دوست داشته باشد از آن به عنوان سایه چشم استفاده کند. اگر می‌خواهید ظاهرتان شیک‌تر و مدرن‌تر به نظر برسد نباید از رنگ‌های تند استفاده کنید. ترکیب رنگ طلایی و برنزه روی پوست زیباتر خواهند شد. یکی از اشتباهات رایج در استفاده از سایه چشم طلایی این است که بسیاری از مردم آن را با رنگ زرد یا نارنجی اشتباه می‌گیرند در حالی که این رنگ‌ها هیچ زیبایی روی پوست شما نخواهند داشت.

نکته اصلی پیدا کردن تعادل میان رنگ‌ سایه چشم و رنگ پوست است. می‌توان گفت که رنگ‌های گرم و طلایی تقریبا روی هر رنگ پوستی زیبا هستند. اگر به دنبال کمی ماجراجویی هستید می‌توانید به سراغ رنگ‌های برنز بروید. سایه چشم‌های کرمی دوام بیشتری داشته و نرم و ظریف هستند. همچنین اگر به دنبال تاثیر بیشتری هستید می‌توانید آن‌ها را به صورت لایه لایه روی پوستتان اعمال کنید.

به عنوان خط چشم استفاده کنید

سایه چشم طلاییCredit: wefollowpics

می‌توانید همیشه از رنگ‌های جالب به عنوان خط چشم استفاده کنید چه به صورت مدادی باشند یا به صورت پودری بوده و خودتان با یک مداد آن را به چشمانتان بزنید. بهترین راه برای اضافه کردن رنگ طلایی به آرایش چشم این است که از خط چشم مایع به رنگ طلایی متالیک استفاده کنید سپس برای تکمیل آرایش خود می‌توانید سایه چشم هلویی یا کرم به چشمتان بزنید. هرچقدر بیشتر از رنگ‌های ملایم استفاده کنید رنگ‌های طلایی خودشان را بهتر و زیباتر نشان می‌دهند. اگر دوست ندارید روی کل پلک خود سایه بزنید، به عنوان جایگزین می‌توانید مقداری سایه را روی پلک پایین خود اعمال کنید. بهترین راه برای  انجام این کار این است که از یک براش استفاده کنید و به اندازه‌ای از آن استفاده کنید که زیر چشمتان یکدست و یکنواخت شود. برای پاک کردن هر آرایشی که روی پوستتان می‌ریزد می توانید از مقداری پاک کننده آرایش و پنبه استفاده کنید.

سایه روشن

سایه چشم طلاییCredit: Pinterest

شاید نمی‌دانستید اما سایه چشم طلایی چه پودری باشد یا کِرِمی، می‌توانید از آن به صورت سایه روشن یا هایلایت روی سایه اصلی استفاده کنید. مخصوصا زمانی که در حال سفر هستید و مقدار کمی لوازم آرایش در دسترستان است. بهترین روش انجام این کار این است که از برس رژگونه استفاده کرده و آن را به آرامی روی چشم و برآمدگی گونه‌تان بزنید. سایه طلایی، رنگ صورتی را به هلویی تبدیل می‌کند و رنگ‌ نارنجی-قهوه‌ای را به رنگ زردآلویی تبدیل می‌کند. اگر از سایه‌های کِرِمی استفاده می‌کنید مقداری از آن را روی استخوان گونه زده و به سمت بالا پخش کرده تا سایه روشن ایجاد شود. یکی از بهترین حقه‌ها این است که مقداری از سایه را روی استخوان گونه و مقداری از آن را زیر ابروهای خود بزنید همچنین اگر می‌خواهید خلاقانه عمل کنید می‌توانید مقدار کمی از آن را با انگشت یا براش به گوشه چشم خود بزنید تا به سایه چشم اصلی‌تان سایه روشن طلایی بدهید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر