ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ مد جدید برای پاییز که باید از آنها مطلع شوید

ما در این مطلب به بررسی مجموعه‌های ارائه شده در لندن، پاریس و میلان خواهیم پرداخت و سعی کرده‌ایم تا آنچه را که طراحان می‌خواسته‌اند، در ۱۰ بخش مختلف برای شما معرفی کنیم. می‌خواهید بدانید آینده لباس‌های مردانه به کجا می‌رود؟

ما در این مطلب به بررسی مجموعه‌های ارائه شده در لندن، پاریس و میلان خواهیم پرداخت و سعی کرده‌ایم تا آنچه را که طراحان می‌خواسته‌اند، در 10 بخش مختلف برای شما معرفی کنیم. می‌خواهید بدانید آینده لباس‌های مردانه به کجا می‌رود؟

رنگ مسی

Credit: Indigital

روی رنگ مسی سرمایه‌گذاری کنید

در حالی که رنگ‌های پاییز به صورت سنتی آبی ملوانی، سیاه، خاکستری و سبز تیره است اما رنگی که امسال توانست از همه بیشتر برجسته باشد رنگ مسی بود. لباس‌های خود را به رنگ غنی پرتقالی قهوه‌ای بیارایید.

تی‌شرت یقه‌دار

Credit: Indigital

یک تی‌شرت یقه‌دار بافتنی بر تن کنید

اگر آماده نیستید تا سوئیت شرت خودتان را بپوشید این تی‌شرت‌های یقه‌دار بافتنی را امتحان کنید که سبک‌تر هستند و می‌توانند با پایین آمدن دما به عنوان عایق مورد استفاده قرار گیرند. در طول کت‌واک‌ها ما این لباس را مشاهده کردیم که روی پیراهن‌ها یا تی‌شرت‌ها و زیر کت‌های شل ورزشی پوشیده می‌شد. در مراسم فشن شهر بالی حتی آنها را روی پلیورهای یقه‌دار پوشیده بودند. برای بهترین نتیجه روی خرید 2 یا 3 تی‌شرت یقه‌دار بافتنی در رنگ‌های ساده مختلف با کمترین طرح و برند روی‌ آنها، سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید آنها را در مراسم‌های مختلف با لباس‌هایی که هم اکنون در اختیار دارید، بپوشید.

کت‌های بامبر طرح‌دار

Credit: Indigital

کت‌های بامبر طرح‌دار

تب کشش به سمت کت‌های بامبر به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها فروکش کند هر چند در این فصل این لباس خیلی بیشتر گل کرده است. نه تنها ما انواع بامبرهای لوکس مخملی، چرمی و بافتنی را دیدیم بلکه تعدادی از آنها طرح‌های بسیار فوق‌العاده‌ای روی خود داشتند که کاملاً به هنر طراحی برمی‌گشت. حالا فرقی نمی‌کند که این کارها مربوط به هنرهای دستی باشد یا لوگوهایی که به سطح لباس دوخته شده‌اند. به دنبال یک کت بامبر باشید که جزئیات زیادی داشته باشد.

کت‌های دافل

Credit: Indigital

کت‌های دافل

به دلایلی خیلی روشن پاییز زمان نشان دادن لباس‌های بلند است و در این فصل هیچ کتی به اندازه‌ی دافل محبوب نیست. رنگ شتری محبوب‌ترین رنگ برای دوخت این لباس بوده است اما طراحان زیادی هستند که طراحی‌های خودشان را به این مجموعه اضافه کرده‌اند شامل: طول بلندتر از حد معمول، آستین‌های بریده یا استفاده از مواد پلاستیکی در ساخت آن.

دستمال گردن

Credit: Indigital

دستمال گردن

شال‌های پشمی بزرگ را فراموش کنید، دستمال گردن‌ها راه جدید محافظت از گردن شما در این هوای سرد هستند. شاید جای تعجب نداشته باشد که ما این مد را بیشتر در پاریس مشاهده کردیم اما مجموعه‌های زیادی هم در میلان و لندن با این مشخصه موجود بودند. برای اینکه در پوشش این مد مهارت پیدا بکنید به دنبال چیزی باشید که از ترکیب پنبه و ابریشم دوخته شده باشد و دارای طرح و رنگ باشد یا به سادگی به دور گردن شما بپیچد. اگر واقعاً می‌خواهید به این ظاهر وفادار باشید روی خرید یک دستمال گردن پیشاهنگی سرمایه‌گذاری کنید.

ابریشمی و درخشان

Credit: Indigital

ابریشمی و درخشان

پارچه‌های درخشان در تمام شوهای پاییز و زمستان 2016 دیده شد. پیراهن‌های ابریشمی شاید تابلوترین آنها بودند و آسان‌ترین راه برای اینکه با این مد همراه شد پوشیدن شلوارهای چرمی و ابریشمی یا پالتوهای نایلونی بود که در این کت‌واک‌ها به چشم می‌خورد.

لباس‌های پرحجم

Credit: Indigital

لباس‌های پرحجم

خبر خوب برای افرادی که خود را برای زمستانی کولاکی آماده می‌کنند این است که کفش‌ها قرار است از همیشه کلفت‌تر باشند فرقی هم نمی‌کند عاشق لوفر یا کفش‌های بنددار باشید، کفش‌ها ضخیم و با پاشنه‌های پلاستیکی کلفت عرضه خواهند شد. جزئیات نیز بیشتر شده است با سگک‌ها و حاشیه‌های زیاد که در شوهای میلان و پاریس بسیار قابل توجه بود.

پلیور‌های یقه قیفی

Credit: Indigital

پلیور‌های یقه قیفی

در حالی که هیچ نشانه‌ای از خاموشی تب مد پلیورهای یقه گرد دیده نمی‌شود فصل آینده این یقه‌ها قرار است به صورت قیفی عرضه شوند و پیراهن‌های یقه اسکی را مورد تمسخر قرار دهند. برای افزایش اثر می‌توانید یکی از این لباس‌ها را زیر کت‌ شل خود همراه با یک شلوار جین بپوشید.

شلوارهای درخشان و شل

Credit: Indigital

شلوارهای درخشان و شل

بعد از پایان فصل گذشته بالاخره پاچه‌های شلوارها شل خواهند شد و در حالی که شجاع‌ترین و البته لاغرترین ما خواهند توانست یک شلوار پاچه‌ گشاد را بپوشد، اما شلوارهای پشمی گشاد (در قسمت ران و پا گشاد است) برای پوشیدن خیلی راحت هستند. حتی تنگ‌ترین آنها نیز برای پوشیدن راحت هستند. اغلب شلوارهای که به نمایش درآمدند دارای کمر کش‌دار بودند.

کت‌های پیژامه‌ای

Credit: Indigital

کت‌های پیژامه‌ای

نتیجه منطقی پیراهن‌های ابریشمی این مد خواهد بود. در کت‌واک امسال یک سری پیراهن و شلوار پیژامه‌ای عالی برای ست کردن موجود بود هرچند ما یک مجموعه عالی قابل پوشش را در برند‌های والنتینو و گوچی همراه با یک پلیور‌ یقه‌گرد مشکی در زیر این لباس مشاهده کردیم. بنابراین از این مد غافل نشوید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان