عالم باقری در پیگیری موضوعات اشتغال مردم الموت به شهادت رسید

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پیشرفت،عمران و آبادانی قزوین گفت: رسول عالم باقری هفته گذشته و بعد از مراسم تاسوعا و عاشورا برای پیگیری موضوعات کارگره اشتغال عازم دهستانی در الموت غربی شده بود که به شهادت رسید.

عالم باقری در پیگیری موضوعات اشتغال مردم الموت به شهادت رسید

محمد علیان در گفت‌وگو ایسنا،با اشاره به شهادت «رسول عالم باقری» اظهار کرد:رسول عالم باقری هفته گذشته و بعد از مراسم تاسوعا و عاشورا برای پیگیری موضوعات کارگره اشتغال عازم دهستانی در الموت غربی شده بود و پس از سه روز که برای جمع‌آوری اطلاعات و صحت سنجی آن و انجام موضوعات مربوطه در منطقه حضور داشت، در مسیر برگشت سانحه رانندگی اتفاق افتاد و خودروی وی به درون دره سقوط کرد. شهادت ایشان از نظر فرمانده کلی سپاه قطعی است و سازمان ایثارگران سپاه هم به دنبال انجام امور مربوط به این شهید است.رسول عالم باقری دبیر و راهبر کارگروه اشتغال قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی استان قزوین و یکی از بهترین نیروهای این حوزه در استان قزوین محسوب می‌شد.

وی در رابطه با کار و ساختار قرارگاه پیشرفت و عمران و آبادانی افزود: این قرارگاه به دستور مقام معظم رهبری برای پیشرفت و آبادانی و رونق هزار نقطه در کشور راه اندازی شده و قرار است در فاز نخست 120 نقطه را آباد کند.

علیان یادآور شد: در استان قزوین 3 دهستان از جمله الموت غربی نیز در بین این 120 دهستان قرار دارند  و این اتفاق در آنجا روی داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان