ماهان شبکه ایرانیان

نسبت طلایی چیست؟

همراه مد بودن و داشتن استایل خوب همیشه برای بانوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ذهنی بوده است

همراه مد بودن و داشتن استایل خوب همیشه برای بانوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ذهنی بوده است. آیا چیزی در مورد نسبت طلایی می‌دانید؟ اگر نگاهی جزئی به‌عکس‌هایی که در ادامه خواهید دید بیندازید خواهید فهمید که این نسبت چیزی است که توانسته است استایلی زیبا خلق کند. شیک شدن با رعایت این نسبت یکی از دلایل محبوبیت آن و دلیل دیگر راحتی اجرا و کارآمدی آن است. شما بدون آنکه نیاز باشد لباس جدیدی بخرید می‌توانید نسبت طلایی را در همه لباس‌هایتان رعایت کنید تا استایل زیبایی داشته باشید. همراه بنیتا بمانید تا با این نسبت آشنا شوید.

تمام لباس‌های خودتان را جمع کنید و این نسبت را روی آنها امتحان کنید، درست است که گاهی این نسبت برای شیک دیده شدن کافی نمی‌تواند باشد ولی در اکثر موارد به شما کمک خواهد کرد. شما با دیدن عکس‌های این نسبت شاید این نکته را به ما یادآوری کنید که این افراد همگی مدل‌های برندهای برتر هستند یا لباس‌های آن‌ها توسط بهترین طراحان لباس طراحی‌شده است اما واقعیت این است که شما هم می‌توانید بالباس‌های خودتان این زیبایی را داشته باشید، کافی است این نسبت را رعایت کنید. نسبت طلایی جادویی است که تمام لباس‌های قدیمی و مندرس شما را زیبا نشان می‌دهد و دیگران از شیک بودن آن به شما حسادت خواهند کرد. این نسبت برای تمامی لباس‌های بد و خوب دهه نود میلادی جوابگو است. هرکدام از مثال‌هایی که ما برای این نسبت به شما نشان خواهیم داد، می‌تواند برای همه لباس‌های شما پاسخگو باشد، این نسبت ترکیبی از لباس‌های بلند و کوتاه است. اگر شما کاملاً با هر آنچه در مورد نسبت طلایی گفته شد موافق هستید، چند مورد از بهترین استایل های تولیدشده با این قانون را مشاهده کنید.

 

نسبت طلاییCredit: Vierig

آسان است: یکی از لباس‌هایتان باید کوتاه باشد و دیگری بلند. بهترین جایی که می‌توانند لباس‌هایتان به هم متصل شده باشند، شانه‌های شما هستند. در این مورد که مشاهده می‌کنید جلیقه‌ای بلند تا روی زانو به همراه شلواری دم پا گشاد با پیراهنی بدون آستین ترکیب‌شده است. حتماً در جالباسی خودتان ازاین‌دست لباس‌ها زیاد دارید. دست‌به‌کار شوید.

 

نسبت طلاییCredit: Vierig

در این استایل، شلوارک کوتاه به همراه لباس گشاد و بلند ترکیب‌شده است. شاید پوشیدن این ترکیب و یا ترکیب‌های بالا فقط در مراسم‌های خاص به درد شما بخورد ولی همین موارد هم می‌تواند به شیک بودن شما بیفزاید.

 

نسبت طلاییCredit: Vierig

شلوار کوتاه شده تا روی زانو به همراه پیراهنی بلند که تا روی ران کشیده شده است یکی دیگر از مواردی است که در ترکیب طلایی می‌توانید ایجاد کنید.

 

نسبت طلاییCredit: Vierig

این استایل هم همانند سایر استایل هایی که در عکس‌های قبل مشاهده کردید، است با این تفاوت که روش ترکیب کردن نسبت طلایی تغییر پیداکرده است. شلوار سیاه کوتاه که تا روی چکمه‌ها پیش رفته است به همراه یک کت قدیمی بلند و بزرگ ترکیب‌شده است. همان‌طور که گفتیم این استایل برای همه لباس‌های قدیمی شما هم پاسخگو است.

 

نسبت طلاییCredit: Vierig

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین ترکیب‌هایی که می‌توانیم برای این نسبت طلایی به شما نشان دهیم، شلوار تاخورده به همراه یک جلیقه و روپوش بلند است.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان