ماهان شبکه ایرانیان

آیا شما فرد ایده آل او هستید؟

چطور می توانید مطمئن شوید فرد ایده آل زندگی خود را که از هر لحاظ برای شما مناسب است پیدا کرده اید؟ برای اینکه بعدها کمبودهای زندگی مشترک را حس نکنید و به یک زندگی شاد دست پیدا کنید، می توانید این مقاله را که توسط دکتر جان گاتمن و دکتر جولی شوارتز گاتمن نوشته شده است را در بنیتا بخوانید.

چطور می توانید مطمئن شوید فرد ایده آل زندگی خود را که از هر لحاظ برای شما مناسب است پیدا کرده اید؟ برای اینکه بعدها کمبودهای زندگی مشترک را حس نکنید و به یک زندگی شاد دست پیدا کنید، می توانید این مقاله را که توسط دکتر جان گاتمن و دکتر جولی شوارتز گاتمن نوشته شده است را در بنیتا بخوانید.

happy married life

Shutterstock

معمولا از مردانی که چندین سال است ازدواج کرده اند و ازدواج پایداری داشته اند شنیده ام که به محض آشنایی با همسرشان فهمیده اند که شخص ایده آلشان را پیدا کرده اند. هر کدام از این افراد دلایل گوناگونی داشتند.

برای من، جولی تنها زیباترین یا ثروتمندترین زنی که دیده بودم نبود. حسی که به او داشتم یک حس غیر قابل توصیف بود. او از تمام زنانی که می شناختم با ارزش تر بود. او متفاوت بود و همین ویژگی باعث شد مطمئن شوم که او ایده آل زندگی من است. چیزی که ما طی سال ها تحقیق متوجه شده ایم این است که این هفت نشانه به شما ثابت می کنند که شما تنها ایده آل او هستید.

1. هنگامی که با شماست، خود واقعی اش است

happy married life 1

Shutterstock

درست است که در همه ی رابطه ها مسائلی به وجود می آید که باید برای حل کردن آنها تلاش کنید، اما وقتی با فرد مورد علاقه تان باشید، سرزنده تر و ماجراجویانه تر رفتار می کنید. اگر یک رابطه، رابطه ی موفقی نباشد، سراسر خشونت و درماندگی است.

2. شما در همه موارد با هم تفاهم ندارید

یکی از مهمترین نکاتی که به اشتباه باور داریم این است که یک زوج موفق باید در همه ی موارد با یکدیگر تفاهم داشته باشند. برای مثال، فکر می کنیم باید سرگرمی ها و علایق مشابه داشته باشیم. اما تحقیقات نشان می دهند که داشتن علایق یکسان نشان دهنده ی یک رابطه ی موفق نیست. آنچه اهمیت دارد این است که شما در هنگام با هم بودن چه احساسی دارید. ممکن است هردوی شما به قایق سواری علاقه داشته باشید اما وقتی هنگام قایق سواری دائما در حال مشاجره هستید، این علاقه ی مشترک چه فایده ای دارد؟

3. شما باعث می شوید او احساس فوق العاده ای داشته باشد

happy married couple

sheKnows

اگر او در کنار شما جذاب و بامزه است، شما را فرد ایده آل خود می داند. چنین حسی در مورد شما نیز صدق می کند. اگر در کنار او احساس خیلی خوبی دارید، این مورد را به یاد داشته باشید.

4. در کنار شما احساس امنیت می کند

اگر در کنار شما احساس راحتی، آرامش و امنیت کند، شما فرد ایده آل او هستید. منفی بودن جو در هنگامی که با هم هستید نشانه ی خوبی نیست.

5. دارای عواطف مشابه هستید

happy married coupleShutterstock

ممکن است کاملا شبیه به هم نباشید و این بسیار خوب است. زنان و مردان از تفاوت های یکدیگر چیزهای زیادی یاد می گیرند. اما گاهی داشتن تفاهم اهمیت دارد. چه هنگامی هردوی شما ترس، ناراحتی، لذت و خشم را حس می کنید؟  چگونه ابراز عشق می کنید؟ نداشتن تفاهم در این موارد می تواند مشکل ساز باشد.

6. از خوبی های زندگی مجردی نمی گوید

هنگامی که فرد ایده آل خود را پیدا می کند، از حضور او در زندگی اش شکرگزار است. او زندگی اش با شما را با دوران مجردی خود و آنچه ممکن است از آن دوران دلتنگش شده باشد مقایسه نمی کند.

7.هر دوی شما با بچه دار شدن موافق هستید

happy married couple

 یکی از مواردی که می توان به وسیله ی آن از جدیت رابطه اطمینان حاصل کرد مساله ی بچه است. چه هردوی شما موافق بچه دار شدن باشید یا مخالف آن، توافق بر سر این مساله کلید یافتن فرد مناسب برای زندگیتان است.

اگر شما هم از ازدواج خود راضی هستید، در این مقاله روش های قدردانی از همسرتان را بخوانید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان