فرماندار شهرستان بانه:

یازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسان در بانه برگزار می شود

سنندج- فرماندار شهرستان بانه گفت: یازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسان آذرماه امسال در این شهرستان برگزار می شود.

یازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسان در بانه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فلاحی ظهر امروز در  نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسان بانه، گفت:  جشنواره یازدهم با حضور نویسندگانی از سراسر کشور به مدت 3 روز در آذر ماه امسال در بانه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آثار و نتایج  مثبت و ماندگار جشنواره داستان نویسان بانه از گذشته تاکنون بیان کرد: برگزاری این جشنواره ادبی، رویدادی فاخر و مهم در زمینه توسعه فرهنگی در منطقه و معرفی آثار نویسندگان و چهره های برجسته ادبی در سطوح ملی و بین المللی است.

وی بیان کرد: در جشنواره امسال تلاش خواهیم کرد تا دبیرخانه جشنواره داستان بانه را دائمی و حضور چهره های مهم ادبی و معرفی استعدادهای برجسته عرصه داستان نویسی را در بانه، همیشگی و نهادینه کنیم.

فرماندار بانه از ادارات و نهادهای فرهنگی و اعضای انجمن های ادبی این شهرستان خواست به منظور تسریع در فراهم کردن زمینه های اجرایی و تدارکات لازم، کمیته های تخصصی و فرعی را در اسرع وقت تشکیل و ضمن دعوت از معتمدین، فعالان فرهنگی و تشکل های ادبی، برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

حمیدرضا خوشبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه هم گفت: هیأت داوران بازخوانی جشنواره از میان هزار و 68  اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره یازدهم داستان نویسان بانه، امسال 125 اثر در زمینه های داستان کوتاه، مقاله و کودک و نوجوان، به دو زبان کردی و فارسی را برای خوانش در بخش مسابقه این جشنواره انتخاب کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر