۲۵ شهر کوچک ناشناخته در اروپا که باید ببینید [قسمت اول]

گاهی افراد به دنبال سفر به مکانی هستند که به دور از شلوغی، از مناظر طبیعی لذت برده و ساعاتی را در آسایش سپری کنند. در این مقاله با ۲۵ شهر کوچک و ناشناخته در اروپا آشنا می‌شوید که بسیار جذاب و زیبا و در عین حال سرشار از آرامش هستند.

گاهی افراد به دنبال سفر به مکانی هستند که به دور از شلوغی، از مناظر طبیعی لذت برده و ساعاتی را در آسایش سپری کنند. در این مقاله با 25 شهر کوچک و ناشناخته در اروپا آشنا می‌شوید که بسیار جذاب و زیبا و در عین حال سرشار از آرامش هستند.

1- سِسکی کروملو (Cesky Krumlov) در جمهوری چک

شهر سسکی کروملوCredit: World of Wanderlust

هیچ شهری در جهان به اندازه‌ی سیسکی کروملو عجیب و جالب، فریبنده و مثل افسانه‌ها نیست. به این شهر که وارد می‌شوید، انگار زمان به عقب برگشته است: جاده‌های سنگفرش و پل‌های فراوان در مسیرهای مختلف و نبودن مک دونالد! اگر به پراگ می‌کنید و زمانی کوتاه دارید، مخصوصا در فصل تابستان به این شهر رفته و تجربه‌ای بی‌نظیر برای خودتان رقم بزنید.

 

2- کولمار (Colmar) در فرانسه

شهر کولمارCredit: World of Wanderlust

این شهر ترکیبی منحصر به فرد از معماری، فرهنگ و روح فرانسوی و آلمانی است. همانطور که در عکس‌ها مشخص است، کولمار بسیار رنگارنگ بوده و یکی از شهرهای ناشناخته و جذاب فرانسه به شمار می‌رود.

 

3- مارساکسلاک (Marsaxlokk) در مالت

شهر مارساکسلاکCredit: World of Wanderlust

این شهر محل اصلی ماهیگیری در کل کشور مالت محسوب می‌شود. مارساکسلاک پر از رنگ، تفریح و روح مالتی است.

 

4- هال استات (Hallstatt) در اتریش

شهر هال استاتCredit: World of Wanderlust

شهر هال استات که در کنار رودخانه قرار گرفته، یکی از میراث جهانی یونسکو بوده و زیباترین دهکده‌ی رودخانه‌ای در کل جهان لقب گرفته است. چه در تابستان و چه در زمستان به این شهر سفر کنید، از فریبندگی آن لذت خواهید برد.

 

5- بروگز (Bruges) در بلژیک

شهر بروگزCredit: World of Wanderlust

شهر بروگز برای مسافرانی که به دنبال عکاسی از خانه‌های لِگومانند مرکز این شهر هستند، بسیار معروف است. این شهر یکی از زیباترین شهرهای کوچک اروپاست که در عین حال بسیار مشهور است.

 

6- بِلِد (Bled) در اسلوونی

شهر بلدCredit: World of Wanderlust

جاذبه‌های بسیاری در شهر بلد وجود دارد، اما مهم‌ترین جاذبه، رودخانه‌ی بلد است که از شگفت‌انگیزترین رودخانه‌های جهان بوده و برای گردشگرانی که به اسلوونی سفر می‌کنند، مکان محبوبی به شمار می‌رود.

 

7- بیبوری (Bibury) در انگلیس

شهر بیبوریCredit: World of Wanderlust

قطعا بیشترین عکس از این خیابان در شهر بیبوری گرفته شده است. فضای شهر مثل دنیای قدیم است و حتی می‌توان آن را زیباترین شهر انگلیس نامید.

 

8- آلباراسین (Albarracin) در اسپانیا

شهر آلباراسینCredit: World of Wanderlust

خیلی‌ها معتقدند آلباراسین جذاب‌ترین دهکده‌ در کل اسپانیا است. این شهر کوچک فقط دو ساعت از شهر والنسیا فاصله دارد.

 

9- پوسیسکا (Pucisca) در کرواسی

شهر پوسیسکاCredit: World of Wanderlust

در سال‌های اخیر کرواسی پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان بوده و مانند گذشته یک معما باقی نمانده است. با این حال، دیدن ساحل دالماشن (Dalmation) باید در لیست قطعی سفرهای‌تان ثبت شود تا شهرهای ناشناخته و زیبایی مثل پوسیسکا را کشف کنید.

 

10- اِزه (Eze) ‌در فرانسه

شهر ازه

Credit: World of Wanderlust

شهر آرام و به دور از سروصدای ازه در نزدیکی شهر نیس، در جنوب فرانسه قرار گرفته است.

 

11- آنِسی (Annecy) در فرانسه

شهر آنسیCredit: World of Wanderlust

این شهر حدودا در قرن 14 میلادی ساخته شده و به عقیده‌ی افراد زیادی، جالب‌ترین شهر فرانسه محسوب می‌شود. دورتادور آنسی را کوه‌های آلپ از سمت فرانسه فراگرفته و آن را به شدت خوش‌منظره کرده است.

 

12- مانارولا (Manarola) در ایتالیا

شهر مانارولاCredit: World of Wanderlust

عکس این شهر به خوبی همه چیز را بیان می‌کند. مانارولا که یکی از جذاب‌ترین شهرهای کوچک ایتالیا در کنار ساحل است، زیبایی‌های فراوانی برای سیاحت دارد.

 

13- ایتوکورتورمیت (Ittoqqortoormiit)‌ در گرین لند

شهر ایتوکورتورمیتCredit: World of Wanderlust

اگرچه زیبایی این شهر مسحورکننده است، رسیدن به آن کمی دشوار است. چرا که فقط از طریق پروازی از ایسلند که فقط یک بار در هفته انجام می‌شود و سپس طی مسیر با هلی‌کوپتر، می‌توانید به اینجا برسید. البته که چنین زیبایی قطعا ارزش صرف زمان و سفری طولانی را دارد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر