جستجوهای عجیب و غریب در گوگل

جستجوی مطالب مختلف در گوگل به امری عادی برای ما تبدیل شده و تقریبا هرچیزی را می‌توان در گوگل جستجو کرد و در بسیاری از موارد هم می‌توان به نتیجه رسید

جستجوی مطالب مختلف در گوگل به امری عادی برای ما تبدیل شده و تقریبا هرچیزی را می‌توان در گوگل جستجو کرد و در بسیاری از موارد هم می‌توان به نتیجه رسید. البته گاهی اوقات نتایج عجیب و غریبی هم به دست می‌آید. جستجو کردن در گوگل ترفندهایی دارد که با بکارگیری آنها به نتایج بهتر و دقیق‌تری می‌رسیم. در بنیتا می‌توانید از 12 ترفند بی‌نظیر برای جستجو در گوگل اطلاع پیدا کنید. اما در این پست ما قصد داریم تا تعدادی از عجیب‌ترین جستجوهایی را که در گوگل انجام شده را به شما نشان دهیم. با بنیتا همراه باشید.

جستجو در گوگل

گوگل از آغاز کارش تا به امروز توانسته روز به روز به کارایی و دقت خود بیافزاید و همین امر باعث شده که اعتماد کاربران به آن بیشتر شود و تقریبا در آنبه دنبال هر چیزی  بگردند. حتی چیزهایی که به نظر خنده‌دار می‌آید. نکته‌ی جالب اینجاست که تعداد جستجوی برخی از این عبارات عدد بالایی است. به عنوان مثال عبارت «چطور به خانه برگردم» حدود 49500 بار در گوگل جستجو شده است! یا «آیا آدم فضایی وجود دارد» هم تعداد جستجویی در همین حدود به خود اختصاص داده است. برخی نیز  به نظر می‌رسد که شبیه تست‌های روانشانی باشند. مانند: «آیا من دیوانه ام؟ با5400 بار جست و جو در هر ماه»، «چه زمانی خواهم مرد؟» با49500 بار جست و جو در هر ماه، چرا رئیسم از من متنفر است؟» با170 بار جست و جو در هر ماه. گویا حیوانات هم بسیار کنجکاوی برانگیزند. عباراتی مانند: «آیا پنگوئن ها زانو دارند؟» با 18100 بار جست و جو در هر ماه، «آیا خوک ها عرق می کنند؟» یا 8100 بار جست و جو در هر ماه، «آیا کرم ها چشم دارند؟» با 2900 بار و «چرا عنکبوت ها حرکت نمی کنند؟» جزء بیشترین‌ جستجو ها در گوگل هستند. برخی موضوعات فلسفی گونه نیز آمار بالایی را در جستجوهای گوگل به خود اختصاص داده‌اند. «چرا ما اینجا هستیم؟» با 8100 بار در هر ماه  نیز از این دسته است.

جستجو در گوگل

تعداد دیگری از سوالات هم در نگاه اول شبیه به شوخی هستند! مانند: «آیا پری دندان واقعیت دارد؟» با 8100 بار جست و جو در هر ماه، «آیا جهان مسطح است؟»با 5400 بار و «چرا ماشینم روشن نمی شود؟»با 4400 بار جست و جو در ماه. اما با توجه به تعداد جستجوها به نمی‌رسد که واقعا شوخی باشند.

در میان کاربراان ایرانی هم از این دست جستجوهای عجیب کم نیستند. تعدادی از این‌ها را مشاهده می‌کنید:

«آیا ضبط صدا جرم است؟»

«چرا ذرت پف می کند؟»

«آیا لپه همان نخود است؟»

«کدام طبقه آپارتمان بهتر است؟»

«بدترین فحش های فارسی»

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر