گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

کارگردان "لوگان" شخصیتی جدید از "مردان ایکس"را می سازد /انتشار جدیدترین تصاویر از "لوگان" + عکس

فیلم سینمایی "لوگان" به کارگردانی "جیمز منگولد" که آخرین بازی "هیو جکمن" در نقش "ولورین" محسوب می شود، ۳ مارس ۲۰۱۷ اکران می شود.

فیلم سینمایی "لوگان" به کارگردانی "جیمز منگولد" که آخرین بازی "هیو جکمن" در نقش "ولورین" محسوب می شود، 3 مارس 2017 اکران می شود.

کارگردان

لوگان نسخه تازه ای از بخش مستقل از مجموعه مردان ایکس است که نسخه دوم فیلم "ولوورین" محسوب می شود و "لوگان" یا همان "ولوورین" با بازی هیو جکمن نقش اصلی آن را بر عهده دارد.

"جیمز منگولد" کارگردان این فیلم قصد دارد، شخصیت "لورا" در این فیلم را محوریت فیلم بعدی اش قرار دهد. او معتقد است که این شخصیت 17 ساله می تواند هواداران زیادی داشته باشد.

کارگردان

پیشتر از این هیو جکمن در حاشیه برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد: این آخرین حضور من است. چیزی که اکنون به آن فکر می‌کنم این است که چه کاری در این آخرین حضور می‌خواهیم انجام دهیم. احساس می‌کنم این راه خوبی برای خروج [از این نقش] باشد.

کارگردان
 
وی در تازه ترین اظهار نظر خود بیان کرد: اکنون 17 سال است که همین نقش را دارم و فکر می کنم دیگر کافی است. هرگز فکر نمی کردم اینجا نقطه پایان من و مردان ایکس باشد. اما در کل از طرفدارانم که به من فرصت دادند این نقش را داشته باشم تشکر می کنم.

کارگردان
 
فیلم لوگان به کارگردانی "جیمز منگولد" و بازی بازیگرانی همچون "هیو جکمن"، "پاتریک استورات"، "بویلد هولدبروک" و "الیزلبت رودریگز"، 3 مارس 2017 ارکان خواهد شد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان