روش خوردن نارگیل تازه به همراه ویدئوی آموزشی

نارگیل، میوه‌ای با نام علمی «Cocos Nucifera» است که پوستی سخت و قهوه‌ای رنگ دارد. این میوه ابتدا فقط در جنوب آسیا کشت می‌شد، ولی در حال حاضر به صورت درخت نارگیل، در تمام مناطق استوایی وجود دارد

روش خوردن نارگیل تازه به همراه ویدئوی آموزشی

نارگیل، میوه‌ای با نام علمی «Cocos Nucifera» است که پوستی سخت و قهوه‌ای رنگ دارد. این میوه ابتدا فقط در جنوب آسیا کشت می‌شد، ولی در حال حاضر به صورت درخت نارگیل، در تمام مناطق استوایی وجود دارد. نارگیل میوه پرخاصیتی است که قسمت‌های مختلف آن خاصیت منحصر به فرد خودشان را دارند. شاید روش خوردن نارگیل تازه و نحوه شکستن آن، برای شما سوال باشد. در ادامه با روزچین همراه شوید و همه چیز را درباره این میوه خوشمزه بدانید.

روش خوردن نارگیل تازه به همراه ویدئوی آموزشی

راهنمای گام به گام خوردن نارگیل تازه

برای همه ما بارها پیش آمده که نارگیل‌های هیجان‌انگیز را در میوه‌ فروشی‌ها دیده‌ایم ولی جرات خرید آن‌ها را نداشته‌ایم چون استفاده از آن‌ها به نظرمان سخت می‌آید. در واقع استفاده از نارگیل فقط چند مرحله ساده دارد که آن هم هیجان خودش را دارد. در ادامه روش خوردن نارگیل به همراه مراحل شکستن آن، که در ویدئو آورده شده است را به صورت مرحله به مرحله بخوانید:

1 – بالای نارگیل را سوراخ کنید: همانطور که در ویدئو می‌بینید، بالای نارگیل 3 نقطه مشخص دیده می‌شود که معمولا 2 تا از آن‌ها نرم هستند و می‌توانید با یک پیچ‌گوشتی در آن‌ها سوراخ ایجاد کنید. یکی از سوراخ‌ها برای عبور هوا و دیگری برای بیرون آمدن شیر نارگیل است. البته اگر فقط یک نقطه نرم بود، همان هم کافی است تا شیر نارگیل را بیرون بکشید.

شیر نارگیل معجونی طبیعی و سرشار از انواع آمینو اسید، ویتامین، املاح معدنی، آنتی اکسیدان و… است.

2 – شیر نارگیل را کاملا بیرون بکشید: پس از سوراخ کردن، نارگیل را روی یک لیوان قرار دهید تا تمامی شیر نارگیل بیرون بیاید و در مراحل بعد به مشکل بر نخورید.

3 – نارگیل را بشکنید: حالا نوبت به آن رسیده که مطابق ویدئو نارگیل را بشکنید. حوله‌ای دور نارگیل بپیچید تا زمانی که به آن ضربه می‌زنید تکه‌های چوب به اطراف پرتاب نشوند.

4 – نارگیل را از پوسته چوبی جدا کنید: حالا که نارگیل را شکستید می‌توانید با استفاده از چاقو، تکه‌های نارگیل را از پوسته چوبی آن جدا کنید.

قسمتهای مختلف درخت نارگیل و فواید آن‌ها

روش خوردن نارگیل
درخت نارگیل…

ریشه نارگیل‏: قابض، ادرارآور (مدر) و کرم کُش.
شیره گل نارگیل: شیرین و مطبوع، تب‌بر، نشاط آور، مدر و سمی
پوست نارگیل: مدر (ادرارآور) و برطرف کننده‏‌ی بوی بد
مغز نارگیل: شیرین، خنک کننده، روغنی، اشتهاآور، ملین (ضد یبوست) و نیروبخش
شیر نارگیل: شیرین و گوارا، خنک کننده، هضم کننده، ادرارآور، کرم‌کُش و نیروبخش
روغن نارگیل: شیرین، ضدعفونی کننده، دافع حشرات، هضم کننده، اشتهاآور و تقویت کننده موی سر

حالا که روش خوردن نارگیل و شکستن آن‌را یاد گرفتید، به بازار بروید و بدون استرس نارگیل تازه خریداری کنید. تا از خاصیت‌ بخش‌های مختلف این میوه خوشمزه بهره‌مند شوید😊

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر