فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آمریکا توان راه اندازی هیچ جنگی در منطقه ندارد

ورامین- فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات آمریکایی ها در منطقه گفت: آمریکا توان راه اندازی هیچ جنگی در منطقه ندارد.

آمریکا توان راه اندازی هیچ جنگی در منطقه ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی نصیری صبح شنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان ورامین در میدان امام(ره) طی سخنانی گفت: بعضی از روزها در تاریخ جمهوری اسلامی به یاد ماندنی هستند و 13 آبان یکی از این روزها است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان افزود: 13 آبان، روز مرگ بر آمریکا است و امسال رنگ محرم نیز به خود گرفته است.

فرمانده سپاه حفاظت با بیان این که در اواخر قرن بیستم پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های آمریکا را برهم زد، گفت: انقلاب اسلامی تمام منافع آمریکا را زیر سوال برد.

نصیری افزود: تاریخ 38 ساله انقلاب اسلامی نشان دهنده دشمنی های متعدد آمریکایی ها با ملت ما است.

وی گفت: توطئه ها و کودتاهای دهه 60 سناریوهای آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به عنوان چالش اصلی آمریکا بود.

نصیری افزود: جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته ای، فتنه های 78 و 88 بخشی از توطئه های آمریکا علیه ملت ایران است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران جنایات آمریکایی ها در منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت: علی رغم تمام این خباثت ها پیروز اصلی در منطقه جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: نفوذ ایران در شمال آفریقا و دریای مدیترانه نشان دهنده شکست آمریکایی ها است، در خود آمریکا آن ها وضعیت مناسبی ندارند و آمارها نشان دهنده وجود وضع بد اقتصادی در آمریکا است، وضعیت پدران 40 درصد نوزادهایی که در آمریکا متولد می شوند مشخص نیست.

نصیری برجام را قابل تامل دانست و افزود: امروز به خوبی می بینیم که آمریکایی ها قابل اعتماد نبوده و نخواهند بود.

وی اظهارات ترامپ را مورد اشاره قرار دا د و گفت: جنایات هسته ای آمریکا در 2 شهر بزرگ ژاپن از یاد نمی رود.

نصیری اضافه کرد: آینده انقلاب در دستان شما جوانان است، بدانید آمریکا دشمن اصلی کشور ما است، با بصیرت و آگاهی باشیم و بدانیم آمریکا توانایی وجود به هیچ جنگی را ندارد.

فرمانده سپاه حفاظت افزود: باید با اقتدار در مسیر مبارزه با استکبار جهانی بایستیم و تنها راه اعتلای انقلاب اسلامی مقاومت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر