ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه املت با پنیر و سبزیجات تازه، ویژه منوی شام

داشتن لیستی از غذاهای خوشمزه که سریع هم آماده می‌شود، برای هر بانویی خوشایند است. بیشتر خانم‌ها یا شاغل هستند یا به علت مشغله زیاد فرصت کافی برای تهیه یک غذای مفصل را ندارند

طرز تهیه املت با پنیر و سبزیجات تازه، ویژه منوی شام

داشتن لیستی از غذاهای خوشمزه که سریع هم آماده می‌شود، برای هر بانویی خوشایند است. بیشتر خانم‌ها یا شاغل هستند یا به علت مشغله زیاد فرصت کافی برای تهیه یک غذای مفصل را ندارند. از این رو در آشپزخانه روزچین سعی می‌کنیم هر هفته دستورالعمل‌هایی را برای تهیه انواع غذاهای سبک و راحت ارائه کنیم. امروز هم با شما همراه هستیم و طرز تهیه املت با پنیر و سبزیجات را باهم می‌بینیم؛ با روزچین همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه املت با پنیر و سبزیجات

پیاز: یک عدد
فلفل دلمه‌ای رنگی: دو عدد
فلفل سبز: یک عدد
قارچ: به مقدار لازم
تخم‌مرغ: چهار عدد
پنیر چدار رنده شده: یک کاسه متوسط
کره: یک قالب 100 گرمی

طرز تهیه املت پنیر و سبزیجات

نیمی از کره را در تابه بیندازید تا ذوب شود. از طرف دیگر سبزیجات را آماده کنید. قارچ‌ها را شسته و خرد کنید. سعی کنید قارچ‌ها را در اندازه‌های کوچک خرد کنید تا خیلی به چشم نیایند. حالا قارچ‌ها را به کره داغ شده اضافه کرده و حسابی تفت دهید.

پیاز را پوست کنده و خرد کنید. حالا پیاز را به قارچ اضافه کرده و سرخ کنید. از طرف دیگر فلفل‌های دلمه‌ای را به صورت نگینی خرد کنید و همچنین فلفل سبز! حالا فلفل‌ها را هم به مخلوط قارچ و پیاز اضافه کرده همه را با هم تفت دهید.

در یک تابه دیگر، نصف دیگر کره را اضافه کرده و بگذارید حسابی داغ شود. در یک ظرف، چهار عدد تخم مرغ را شکسته و با هم‌زن به‌خوبی مخلوط کنید. حالا یک قاشق غذاخوری آب اضافه کنید و به مقدار کافی نمک! مخلوط تخم‌مرغ را به کره ذوب شده اضافه کرده و حرارت شعله را کم کنید. مخلوط تخم‌مرغ را مطابق ویدئو زیر و رو کنید تا همه قسمت‌های مایع پخته شود.

پنیر چدار را رنده کنید و مطابق ویدئو در یک طرف تابه، روی تخم مرغ‌ها بریزید. سبزیجات سرخ‌شده را هم در نیمه دیگر تابه بریزید و املت را همانطور که در ویدئو می‌بینید رول کنید.

این املت با پنیر و سبزیجات، طعم بی‌نظیری دارد. می‌توانید آن را در ظرف دلخواه سرو کرده و میل کنید. این املت خوشمزه را همچنین می‌توانید با سبزیجات دیگر نظیر هویج و کرفس تهیه کنید. نوش جان… 😊

منبع: 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان