بادران تهران ۱ نساجی مازندران ۰

لیگ یک/ پایان ناکامی‌های ربیعی با بادران

بادران که در ابتدای فصل مدعی اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد، طی هفته‌های اخیر نتوانست به نتیجه لازم دست یابد و امروز برابر نساجی به این ناکامی خاتمه داد.

به گزارش "ورزش سه"، جدال حساس این هفته لیگ دسته اول میان بادران تهران و نساجی با پیروزی نزدیک شاگردان محمد ربیعی خاتمه یافت تا این تیم به ناکامی چند هفته اخیر خود خاتمه دهد و به حاشیه امنیت دست یابد.


بادران که در 5 هفته اخیر لیگ دسته اول را با 3 تساوی و 2 شکست خاتمه داده بود تا از جمع مدعیان فاصله بگیرد، در دقیقه 12 توسط سعید واسعی به گل دست یافت و با حفظ 80 دقیقه‌ای آن توانست شاگردان مهدی پاشازاده را با شکست بدرقه کند.


نساجی که با پیروزی هفته گذشته خود مقابل مس رفسنجان امیدوار به کسب امتیاز از این جدال و صعود به صدر جدول بود، در نهایت تهران را با شکست ترک کرد و با 23 امتیاز به رده سوم سقوط کرد.


بادران نیز با کسب این سه امتیاز اکنون با 19 امتیاز به جایگاه ششم رسیده و در تلاش برای دستیابی به امتیازات لازم صعود به لیگ برتر است. بادران در کنار ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه بابل جزو تیم‌هایی هستند که هنوز در جدول جام حذفی حضور دارند و شانس دستیابی به عنوان در این رقابت را برای خود متصور هستند.


مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم که اکنون تیمش در صدر جدول لیگ برتر حاضر است، با حضور در جایگاه ویژه از نزدیک تماشاگر این دیدار بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر