پیست های اسکی ایران

پیست های اسکی ایران سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ایران گردی,دانستنی ها,گردشگری,مقالات آموزشی این روزا تو هوای سرد زمستونی بدون شک اسکی، بهترین ورزشیه که هم می شه ازش لذت برد و هم از فایده ...

این روزا تو هوای سرد زمستونی بدون شک اسکی، بهترین ورزشیه که هم می شه ازش لذت برد و هم از فایده های زیادی که داره بهره گرفت. اسکی به طور مستقیم روی عملکرد قلب و عروق تاثیر می ذاره و گردش خون رو تنظیم می کنه، از فشار خون بالا و سکته تا حد زیادی پیشگیری می کنه، قدرت واکنش و عکس العمل رو بالا می بره و همه اینا باعث شده اسکی به عنوان ورزشی برای جوانتر بودن معروف بشه.

ایران هم بخاطر داشتن ارتفاعات البرز و زاگرس و کوههای سبلان و سهند، تو دامنه این کوهها پیست های اسکی خوبی داره و اگرچه اسکی معمولا به عنوان تفریحی برای قشر مرفه شناخته می شه اما پیست های اسکی ایران، به اندازه همه مردم برای لذت بردن از برف ظرفیت دارن.  

برف ایده آل، هوای صاف و آفتاب لذت بخش... توصیف زیبایی از حال و هوای این روزهای پیست های اسکی ایرانه پس اگه عاشق اسکی کردن هستین و از دیدن کوههای پر برف هیجان زده می شین فرصت اسکی کردن تو این روزا رو از دست ندین. ما براتون یه لیست کامل از بهترین پیست های اسکی ایران آماده کردیم که از هر کجای ایران می تونین بهشون دسترسی پیدا کنین.

 

پیست اسکی دیزین، البرز 

آدرس: استان البرز، کرج، منطقه گاجره، به فاصله 123 کیلومتر از مسیر جاده چالوس و 71 کیلومتر از مسیر شمشک

 

پیست اسکی توچال

آدرس: استان تهران، تهران، بزرگراه چمران، خیابان ولنجک، انتهای ولنجک

 

پیست اسکی شمشک

آدرس: استان تهران، فشم، امتداد جاده فشم به میگون، روستای شمشک

 

پیست اسکی آبعلی

آدرس: استان تهران، آبعلی، 57 کیلومتری شرق تهران

 

پیست اسکی پولادکف

آدرس: استان فارس، سپیدان

 

پیست اسکی کوهرنگ(چلگرد) 

آدرس: استان چهارمحال و بختیاری، چلگرد

 

پیست اسکی سهند

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز

 

پیست اسکی آلوارس

آدرس: استان اردبیل، سرعین

علاوه بر این ها شهرهای دیگه ای هم هستن که پیست های خیلی خوبی دارن مثل: پیست اسکی پیام، مرند آذربایجان شرقی، پیست اسکی فریدون شهر، فریدونشهر اصفهان، پیست اسکی خور، کرج البرز،  پیست اسکی تاریک دره، همدان، پیست اسکی خوشاکو، ارومیه آذربایان غربی، پیست اسکی سیرچ، کرمان، پیست اسکی کاکان، یاسوج کهکیلویه و بویراحمد، پیست اسکی نسار، کردستان و ....


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر