ماهان شبکه ایرانیان

۷ راه برای جوان به نظر رسیدن

سن مان همان قدر است که احساس می کنیم، نه؟ اما کاشکی یکی این موضوع را به پوست و موی مان هم می فهماند. هنگامی که بحث از جوان به نظر رسیدن می شود، کلی کار است که می توانیم انجام دهیم، مثل استفاده از کرم ضد آفتاب و شستشوی صورت هر شب

7 راه برای جوان به نظر رسیدن

سن مان همان قدر است که احساس می کنیم، نه؟ اما کاشکی یکی این موضوع را به پوست و موی مان هم می فهماند. هنگامی که بحث از جوان به نظر رسیدن می شود، کلی کار است که می توانیم انجام دهیم، مثل استفاده از کرم ضد آفتاب و شستشوی صورت هر شب. اما اگر به دنبال ایده های جدید می گردید، جای خوبی آمده اید. این کار ها برای جایگزینی روند پیری نیست، بلکه فقط جهت آهسته نمودن (یا در برخی از موارد اصلاح) آن است.


مقاله ی مرتبط:
21 دلیل ریزش مو
40 نکته طلایی برای خانم ها

 

1- با روغن صورت، درخشنده شوید

the-top-10-brands-of-natural-and-organic-faci-L-wCT4Gz

کار ساده ی شستن صورت (مخصوصا با آب گرم!) می تواند تمامی چربی های طبیعی را صورتتان بگیرد؛ چربی هایی که باعث نرمی و لطافت پوست می شوند. یک روغن صورت تهیه کنید و بلافاصله پس از شستشو، برای کمک به بازسازی این نرمی، آن را روی پوستتان بمالید.

2- برای فهمیدن روند زیبایی مناسب، افراد مشهور هم سن و سال خودتان را نگاه کنید

r4q1gawgmeoeglkuync6

ممکن است یکی از افراد مشهور نوجوان با مدل مو های جدیدی بسیار زیبا شده باشد، اما هنگامی که وارد 40 سالگی می شوید، دیگر زمان سایه های چشم براق و مدل موهای اجق وجق نیست. می توانید با دنبال کردن صفحه های اجتماعی شخصی مشاهیر، از اقدامات جدید جهت زیبایی با خبر شوید.


مقاله ی مرتبط:
6 عادت که در زمستان پوستتان را خراب می کند

 

3- از تکنیک های آرایشی (مانند سایه زدن) برای افزایش زیبایی تان استفاده کنید

orig

 

اگر از تکنیک سایه زدن یا کانتورینگ چیزی نشنیده اید، یک تکنیک آرایش کردن با سایه و هایلایت کردن است که جزئیات صورتتان را برجسته می سازد. اگر در اینترنت عبارت کانتورینگ را جستجو کردید و زنانی را دیدید که روی صورتشان خط های قهوه ای دارند، تعجب نکنید. نکته ی کلیدی استفاده از رنگ کرم پودر مناسب رنگ پوستتان است. هنگامی که این رنگ را کشف کردید، رنگ کانتورینگ یک یا دو درجه تیره تر از آن است. هدف از کانتورینگ ناپدید نمودن عیوب و برجسته سازی ویژگی های برتر چهره است. به علاوه با برجسته سازی گونه ها، صورتتان را لاغر به نظر می رساند.

4- با مداد، ابروهایتان را به بالا بکشید

Untitled-1

کشیدن زیر قوس ابروها با کانسیلر یا سایه ی روشن باعث بزرگتر شدن چشم می شود. با دنبال کردن قوس طبیعی ابروها، خط بکشید و با برس محو کنید.


مقاله ی مرتبط:
8 ماده ی غذایی برای داشتن پوست زیبا

 

5- برای سرعت بخشیدن به ترمیم سلول ها، از سرم جوان کننده استفاده کنید

C_SIC_DO_dropper

میانبرهای احمقانه ای، مانند” با آرایش بخوابید که صبح کمتر کار داشته باشید” هستند. این کار را انجام ندهید! جدی! اما هنگامی که بحث سرم جوان کننده‌ای که می تواند باعث ترمیم سریع سلول های تان شود، حتما!!

6- یک مدل موی قدیمی را با اضافه کردن ساختار دوباره بازگردانید

Dye-Your-Hair-Blonde-and-Black-Underneath-Step-1

شاید دیگر مش سوزنی، فر ریز، رنگ نسکافه ای، شینیون و خیلی مدل های دیگر مد نباشند. می توانید با اجتناب از انجام کامل این مدل ها هم یک مدل موی جدید کشف و هم چهره تان را منحصر به فرد کنید. مثلا نصف مویتان را فر کنید، یا یک مدل شینیون خاص را یک مقدار شل تر ببندید، یا از یک رنگ با طیف های مختلف برای مو استفاده کنید، ایجاد تضاد رنگی را فراموش نکنید!


مقاله ی مرتبط:
باورهای غلط و نکات مفید درباره لباس پوشیدن در زمستان

 

7- با روشن کردن رنگ مو، خیال روشن تر بودن پوست ایجاد کنید

o-WOMAN-DYING-HAIR-facebook

تیره کردن موهای خشک را سرحال و شاداب تر نشان می دهد، درست! اما طیف روشن تر (یک یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی تان) باعث برجسته تر شدن رنگدانه های روشن پوست و شفاف تر شدن آن می شود. اگر نمی خواهید همه ی مویتان را رنگ کنید، به ریشه های اطراف صورت تان بسنده کنید.

نوشته شده توسط: مینا داودی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان