نوکیا ۳۳۱۰ با پشتیبانی ۳G به زودی به بازار می‌آید

اگر شما هم از طرفداران قدیمی نوکیا هستید و همیشه امیدوار بودید یک گوشی نوکیا ۳۳۱۰ خاطره‌انگیز با قابلیت  ۳G تولید شود باید بگوییم خبر خوبی برایتان داریم. این شرکت فنلاندی به‌تازگی از گوشی جدیدش در استرالیا رونمایی کرده است.

نوکیا 3310 با پشتیبانی 3G به زودی به بازار می‌آید
نوکیا 3310
نوکیا 3310 با پشتیبانی 3G به زودی به بازار می‌آید

اگر شما هم از طرفداران قدیمی نوکیا هستید و همیشه امیدوار بودید یک گوشی نوکیا 3310 خاطره‌انگیز با قابلیت  3G تولید شود باید بگوییم خبر خوبی برایتان داریم. این شرکت فنلاندی به‌تازگی از گوشی جدیدش در استرالیا رونمایی کرده است.

از آنجایی که گوشی نوکیا 3310 اصلی فاقد امکان پشتیبانی 3G است، این گوشی در بسیاری از کشورها که از 2G ساپورت نمی‌کنند اصلا قابل استفاده نبود. علاوه بر این در سایر کشورها مثل ایران که هنوز سیم‌کارت‌های 2G هم فعال هستند اما استفاده از این گوشی محدودیت سرعت برای کاربران ایجاد می‌کرد. اما نوکیا این بار این گوشی محبوب را در نسخه 3G هم تولید می‌کند.

این گوشی در رنگ‌های زرد، قرمز گرم، آبی نیلی و زغال سنگی به بازار خواهد آمد. هر چهار رنگ حاشیه صفحه نمایش و کیبوردهای نقره‌ای دارند. این گوشی بازطراحی شده و تغییرات کوچکی برای راحت‌تر شدن کاربری آن کرده است. یکی از این تغییرات فاصله‌ی بیشتر دکمه‌هاست.

نوکیا 3310 اصلی نسبت به نسخه 3G عمر باتری بیشتری داشت. با این حال عمر باتری نوکیا 3310 جدید هم نسبت به استانداردهای امروز واقعا قابل توجه است. با این گوشی می‌توانید 6٫5 ساعت بدون وقفه تلفن صحبت کنید. باتری این نوکیا 3310 در حالت استندبای 27 روز دوام می‌آورد.ت

عرضه‌ی نوکیا 3310 3G اواخر این ماه  در استرالیا آغاز می‌شود و پس از آن در بازارهای سراسر دنیا به فروش می‌رسد. قیمت این گوشی در آغاز فروش در استرالیا 69 یورو خواهد بود.

منبع: Phone Arena

8+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان