پیشنهاد لوازم ورزشی : شادی و طراوت بیشتر در تابستان

پیشنهاد لوازم ورزشی گلچینی است مناسب شما. پیش از این نوید فصل گرما را دادیم

پیشنهاد لوازم ورزشی گلچینی است مناسب شما. پیش از این نوید فصل گرما را دادیم. تابستان گرم، عرق ریزان از راه رسیده و بهترین راه مقابله با آن ورزش کردن است.از دوران نوجوانی که مدرسه ها تعطیل می شدند، تابستان را بهترین زمان برای نام نویسی کلاس های ورزشی می دیدیم. با چاشنی پارتی، همه ساله به باشگاه انقلاب می رفتم. کلاس های شنا تبدیل به پایه ثابت همه ساله برنامه تابستانی من شده بودند. در کنارش یک ورزش دیگر را هم تفریحی ادامه می دادم. فوتبال، بسکتبال، تنیس و اسکیت از جمله کارنامه ورزشی کوتاه من در آن روز ها بود. شما چطور؟ چه ورزشی را به صورت تفریحی یا حرفه ای دنبال می کردید؟

این را هم بخوانید: شنا کردن

شنا کردن و خاصیت های بی نظیری که زندگی شما را بهتر می کند (بخش اول)

شنا کردن و خاصیت های بی نظیری که زندگی شما را بهتر می کند (بخش دوم)

راهنمای خرید اسکوترهای برقی یا هاوربوردها

پیشنهاد لوازم ورزشی : ورزش های آبی

راجع به اهمیت و فواید شنا کردن سطح اطلاعاتی نزدیک به شناگر ها داریم. به خوبی می دانیم که شنا بلد بودن چه تأثیری در زندگی ما و کودکان ما می گذارد. فصل تابستان بهترین موقعیت برای تشویق کودکان و بزرگسالان برای آشتی کردن با استخر هاست. حتی اگر شناگر ماهری هستید، از عینک شنا نگذرید. مواد تمیز کننده موجود در آب استخر به مرور زمان، سلامت چشم های شما را به خطر می اندازد.

پیشنهاد لوازم ورزشی : اسکیت و اسکوتر

اسکیت ورزش جالبی است. حفظ تعادل و هیجان زمین نخوردن، برای بسیاری جذابیت دارد. اولین درسی که در کلاس اسکیت یاد گرفتم، نترسیدن بود. آقای مربی می گفت از افتادن نترسید. اگر هم افتادید سعی کنید به سمت جلو بیفتید. بنابراین تمام لوازم ایمنی مثل زانو بند و آرنج بند را تهیه کردیم. اهمیت مچ بند را وقتی درک کردم که برای اولین بار از پشت به زمین افتادم و درست با قسمت داخلی مچ دست، ضربه به پشت و کمر را کم کردم.

پیشنهاد لوازم ورزشی : کفش ورزشی

برای هر ورزشی می توانید کفش مناسب آن ورزش را تهیه کنید. از کفش های استوک دار مناسب زمین چمن و کفش های مناسب ورزش های سالنی گرفته تا ورزش های تخصصی تر مثل گلف. از دیگر کفش های رایج می توان به کفش های مناسب دویدن اشاره کرد. در انتخاب چنین کفش هایی، به کفی کفش دقت کنید. هر چه این بخش کفش ارتجاعی تر باشد، فشار کمتری به پای شما وارد می کند. بدین ترتیب می توانید مدت بیشتری به ورزش دلخواه خود بپردازید.

سخن آخر

تابستان زودتر از آنچه انتظارش را دارید می گذرد. بسیاری از جمله خودم از تمام شدن فصل گرما خوشحال می شوند. هرچند شاید این حرف ها به مزاج دانش آموزان و دانشجویان خوش نیاید. در نهایت، حتی برای کسانی که از روز های گرم سال دل خوشی ندارند؛ راه حل خوبی داریم. ورزش کنید. با شاد بودن، از گرمای سوزان انتقام بگیرید و در فعالیت ها و ورزش های گروهی شرکت کنید.
برای فرا رسیدن خنک ترین فصل سال لحظه شماری می کنیم..

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر