برند آدیداس به عنوان یکی از غولهای حوزهی لوازم ورزشی، جدیدترین شعبهی خود در ابعادی بسیار بزرگ را در شهر نیویورک افتتاح کرده است. این فروشگاه با ویژگیهای منحصر به فردش، رقیبی مهم برای شعبهی جدید برند نایک به حساب میآید که یک ماه قبل در نیویورک بازگشایی شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر، با بنیتا همراه شوید.
Credit: Business Insider
فروشگاه جدید برند آدیداس که در خیابان پنجم و در نزدیکی میدان تایمز نیویورک قرار دارد، 4 طبقه است که طبقهی همکف آن حدود 4000 مترمربع مساحت دارد. چنین مساحتی، این فروشگاه از برند ورزشی آلمانی آدیداس را به بزرگترین شعبهی آدیداس در جهان تبدیل میکند که در حال حاضر توجه بازار آمریکا را به شدت به خودت جلب کرده است.
بازگشایی این فروشگاه در شهر نیویورک، نشان می دهد که آدیداس، نیویورک را به عنوان شهر اصلی و کلیدی خود انتخاب کرده است.
Credit: Business Insider
به گفتهی کِلِر میدوود (Claire Midwood)، معاون ارشد بخش مشتریان، «ما میخواهیم برای تبلیغ این برند در شهرهای کلیدی تمرکز کنیم و شهر نیویورک مکان فوقالعادهای برای شروع است، چرا که فصل مشترک ورزش و مد محسوب میشود.»
طراحی این فروشگاه به شکل «استادیوم ورزشی کوچکی» است که از استادیومهای ورزشی دبیرستانهای آمریکا الهام گرفته است. به همین دلیل، ورودی فروشگاه به شکل تونلی است که معمولا ورزشکاران از داخل آن وارد زمین می شوند. همچنین، بین طبقات اول و دوم، صندلیهای سبک مدرسهای گذاشته شده تا مشتریان بتوانند نمایی از خیابان را تماشا کنند یا مسابقات ورزشی را به صورت زنده از تلویزیون ببینند.
Credit: Business Insider
این فروشگاه شامل بوفه برای خرید آبمیوه و خوراکی، بخش مشاورهی بدنسازی و بخش ویژهای برای لباس و کفش است. این فروشگاه دارای اتاقهای پرو برای امتحان کردن لباس، پیش از خرید است.
برترین محصولات آدیداس به همراه جدیدترین محصولات، در این فروشگاه جایگاههای ویژهای دارند. در اولین روز افتتاحیه صفی پرجمعیت در مقابل فروشگاه شکل گرفته بود و مشتریان خواهان تماشای محصولات منحصر به فرد و استفاده از تخفیفهای ویژهی بازگشایی بودند.
رقیب بزرگ آدیداس، برند نایک نیز در ماه گذشته جدیدترین فروشگاه خود را در شهر نیویورک افتتاح کرد که در آن از جدیدترین فناوریها استفاده شده بود. ظاهرا غولهای لوازم ورزشی، شهر نیویورک را به عنوان مهمترین میدان رقابت خود انتخاب کردهاند.