سوپ رستورانی با طعم ذرت و سبزیجات تازه

سوپ‌ها، از آن دسته پیش‌غذاهایی هستند که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. خوردن یک سوپ خوشمزه قبل از صرف غذای اصلی می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد

سوپ رستورانی با طعم ذرت و سبزیجات تازه

سوپ‌ها، از آن دسته پیش‌غذاهایی هستند که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. خوردن یک سوپ خوشمزه قبل از صرف غذای اصلی می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. بیشتر رستوران‌ها در کنار غذای اصلی نوعی سوپ هم سرو می‌کنند. سوپ‌های رستورانی معمولا بسیار خوشمزه هستند. اگر دوست دارید طعم یک سوپ رستورانی بی‌نظیر را تجربه کنید، امروز در آشپزخانه روزچین با ما همراه باشید و سوپ رستورانی با طعم ذرت و سبزیجات را به منوی امروزتان اضافه کنید. 😋

مواد لازم برای تهیه سوپ ذرت با سبزیجات

▫  ذرت: یک پیمانه
▫  سیر: سه حبه
▫  پیازچه: یک عدد
▫  کره: یک قالب 50 گرمی
▫  هویج نگینی خرد شده: یک پیمانه
▫  لوبیا سبز خرد شده: یک پیمانه
▫  آرد ذرت: نصف پیمانه
▫  عصاره مرغ: چهار پیمانه
▫  نمک، فلفل و ادویه: به مقدار لازم

طرز تهیه سوپ رستورانی با طعم ذرت

سوپ رستورانی با طعم ذرت را می‌توانید در بیشتر رستوران‌های ایتالیایی تست کنید. زیرا این سوپ نوعی پیش‌غذای ایتالیایی محسوب می‌شود. پایه اصلی برای تهیه این سوپ خوشمزه ذرت است. پس برای تهیه این سوپ رستورانی خوشمزه در اولین قدم ذرت را در آسیاب برقی ریخته و حسابی آسیاب کنید.

یک تابه را روی حرارت مستقیم قرار دهید تا گرم شود. یک قالب کره در تابه بیندازید تا ذوب شود. حالا سیر و پیازچه خرد شده را اضافه کنید تا مقداری در کره سرخ شوند. در این فاصله هویج و لوبیا سبز را هم به صورت نگینی خرد کنید. ذرت آسیاب شده را در تابه بریزید و خوب تفت دهید.

در مرحله بعد، هویج و لوبیا را اضافه کرده و همه مواد را با هم تفت دهید. مقداری ذرت به موادتان اضافه کرده و باز مخلوط کنید. عصاره مرغ را که از قبل آماده کرده‌اید به مواد اضافه کرده و حسابی مخلوط کنید. در این مرحله حدود یک پیمانه آب به سوپ اضافه کنید.

لازم است بدانید که میزان غلظت این سوپ رستورانی را خودتان می‌توانید بسته به سلیقه‌تان کم و زیاد کنید. برای این کار می‌توانید مطابق ویدئو مقداری آرد ذرت را در آب حل کرده و به سوپ اضافه کنید. این کار علاوه بر خوشمزه کردن سوپ، به تنظیم غلظت آن کمک می‌کند.

بعد از مخلوط کردن همه مواد، حدود نیم تا یک ساعت اجازه دهید تا همه مواد با هم حرارت ببینند و بپزند. در آخرین مرحله کار، نمک، فلفل و در صورت تمایل ادویه دلخواه‌تان را به سوپ اضافه کرده و ده دقیقه دیگر حرارت دهید.

سوپ رستورانی خوشمزه شما آماده است. سعی کنید این سوپ خوشمزه را حتما تهیه کرده و به عنوان یک پیش‌غذای گرم، از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان 😍

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان