در گفت و گو با میزان مطرح شد

آلبوم آهنگساز چراغ های ناتمام اسفند ماه منتشر می‌شود/برگزاری کنسرت هادی رحمانی و گروه گام در بهار ۹۷

آهنگساز چراغ های ناتمام گفت:این روزها تلاش می کنم تا مجموعه آثار خود را در قالب آلبومم منتشر کنم و در حال حاضر آلبوم در مرحله میکس و مستر نهایی قرار دارد و با توجه به روند کار فکر می کنم در اسفندماه به بازار موسیقی عرضه شود.

هادی رحمانی آهنگساز موسیقی متن "چراغ های ناتمام" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فعالیت های خود در عرصه موسیقی گفت:  این روزها تلاش می کنم تا مجموعه آثار خود را در قالب آلبومم منتشر کنم و در حال حاضر  آلبوم در مرحله میکس و مستر نهایی قرار دارد و با توجه به روند کار فکر می کنم در اسفندماه به بازار موسیقی عرضه شود.

وی افزود: اولین آلبومی که در دست تولید دارم "هنگام درنگ" نام دارد که شامل 9 قطعه به نام های "گام نخست"، "نواها"، "گریز"، "جز من"، "چرخ"، "بمان"، "هنگام درنگ"، "آنِ تو" و "گام آخر" است. 3 قطعه از این آلبوم بی کلام و 6 قطعه دیگر با کلام است. متن این قطعات اشعاری از مولانا، حافظ، شفیعی کدکنی و هوشنگ ابتهاج است.

آلبوم آهنگساز چراغ های ناتمام اسفند منتشر می‌شود/برگزاری کنسرت هادی رحمانی و گروه گام در بهار 97
این آهنگساز درباره فعالیت های گروه موسیقی خود اظهار کرد: سرپرستی یک گروه موسیقی به نام "گام" را بر عهده دارم. گروهی متشکل از جوانان هنرمند و هم سن و سال خودم که 4 سال است با هم در این عرصه فعالیت داریم.

رحمانی درباره اعضای حاضر در گروه موسیقی "گام" بیان کرد: علیرضا مهدی نوازنده "ساکسوفون"، جابر صالحی نوازنده "تار" و "دیوان"، میلاد قریشی نوازنده "پرکاشن"، رضا میرزایی نوازنده "عود"، عرفان حسینی نوازنده "کمانچه"، پویان راد "خواننده" و  و آناهیتا ایزدی پارسا نوازنده "ویولن سل" در کنار هم گروه "گام" را تشکیل داده اند.  بنده نیز در این گروه علاوه بر سرپرستی به عنوان آهنگساز و نوازنده پیانو فعالیت دارم. 

آلبوم آهنگساز چراغ های ناتمام اسفند منتشر می‌شود/برگزاری کنسرت هادی رحمانی و گروه گام در بهار 97
بهترین آهنگساز بیست و نهمین دوره جشنواره موسیقی فجر درباره برگزاری کنسرتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراحل دریافت مجوز انجام شده است اما در جلسه ای که با دفتر پخش و انتشار آلبوم داشته ایم تصمیم بر این گرفته شد تا بعد از انتشار و نحوه باز خورد بیرونی استقبال از آلبوم به دنبال برگزاری کنسرت باشیم که اگر همه چیز به خوبی پیش رود در اواخر فصل بهار کنسرت برگزار می کنیم.  

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر