مدل پرده آشپزخانه، کدوم به خونه من میاد؟!

پرده و لوازم پارچه ای: داشتن پنجره در فضای آشپزخانه یک موهبت محسوب می شود و کمتر کسی است که حضور نور و تهویه طبیعی هر چند کم، در چنین فضایی را ضروری نداند

پرده و لوازم پارچه ایداشتن پنجره در فضای آشپزخانه یک موهبت محسوب می شود و کمتر کسی است که حضور نور و تهویه طبیعی هر چند کم، در چنین فضایی را ضروری نداند. یکی از مهمترین مواردی که در دکوراسیون آشپزخانه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، انتخاب پرده مناسب برای این فضا است. با توجه به عملکردی بودن فضای آشپزخانه باید حتما از پرده های آسان بازشو و مناسب فضاهای عملکردی اینچنینی استفاده کرد؛ به همین منظور در این مطلب تصمیم گرفتیم شما را با بهترین مدل پرده آشپزخانه در دکوراسیون خانه های امروزی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید. 

پرده ساده آشپزخانه 

یکی از پر طرفدارترین انواع پرده برای آشپزخانه انتخاب پرده ساده است. پرده های ساده در دو نوع ریلی و پلیسه دوخته می شوند که امروزه پرده های پلیسه به دلیل ظاهر به روز ترشان محبوبت بیشتری دارند. توجه داشته باشید که برای فضایی عملکردی مانند آشپزخانه با انواع لوازم و وسایل و فضای نسبتا شلوغ بهتر است از پرده هایی با طرح های نسبتا کم و یا کاملا تک رنگ استفاده کنید، همچنین بهتر است از پرده های نسبتا ضخیم برای این فضا استفاده نکنید، چراکه مانع استفاده از نور طبیعی خواهد شد، پس بهتر است از پارچه هایی با جنس های مناسب این فضا ( نه ضخیم، نه نازک ) برای این منظور استفاده کنید.

پرده مدرن آشپزخانه 

یکی از پرده های مدرن آشپزخانه که امروز طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است، پرده زبرا است. از این پرده با توجه به طیف وسیعی از طرح و رنگی که دارد می توان  برای انواع سبک های دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرد. یکی از محسنات این پرده سهولت در استفاده، تنظیم نور و محرمیت در کنار طیف متعددی از طرح و رنگ است که می تواند ظاهر منحصر به فردی به فضای آشپزخانه شما ببخشد. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: انواع پرده آشپزخانه در طراحی داخلی خانه!

پرده مناسب برای پنجره های مشترک 

در بسیاری ازخانه های امروزی پنجره آشپزخانه و پذیرایی مشترک و یا مشرف به یکدیگر است. در چنین مواردی برای انتخاب پرده آشپزخانه باید کمی محتاط تر عمل کنید. به سبک مبلمان خود توجه کنید و پرده ای هماهنگ با مبلمان خود انتخاب کنید، این موضوع بدان معنا نیست که اگر سبک مبلمان شما کلاسیک است از پرده های اشرافی و والان دار برای آشپزخانه خود استفاده کنید! در چنین مواردی بهتر است طرح و رنگ پارچه ی پرده ای را هماهنگ با پارچه ی رو مبلی و یا کوسن های خود انتخاب کنید تا ظاهر مناسب تری در فضای شما ایجاد شود. 

پرده زبرا

پرده زبرا

نامشخص
پرده تور گلدوزی طرح داماس

پرده تور گلدوزی طرح داماس

85000تومان
تصویر پرده کرکره آلومینیومی 16 و 25 میل خانگی، اداری و پارتیشنی

پرده کرکره آلومینیومی 16 و 25 میل خانگی، اداری و پارتیشنی

34000تومان

مراکز خرید پرده آشپزخانه

به طور کلی بهتر است کالاهای این چنینی از بورس آنها در هر شهر تهیه کرد؛ به طور مثال بورس پرده در تهران خیابان مولوی است، هم چنین می توانید برای خرید اینترنتی و ساده تر به پروفایل پرده سرای اطلس پاسداران ؛ دکوراسیون تک دکور ؛ شرکت دکوراسیون داخلی "بلوط" ؛ تزئینات پوششگران در چیدانه مراجه نمایید.

 برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان