ماهان شبکه ایرانیان

«آنا پاکوئین» به جمع بازیگران «مرد ایرلندی» اضافه شد

«آنا پاکوئین» در تازه‌ترین اثر «مارتین اسکورسیزی» به ایفای نقش خواهد پرداخت؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

«آنا پاکوئین» به جمع بازیگران «مرد ایرلندی» اضافه شد

«آنا پاکوئین» در تازه‌ترین اثر «مارتین اسکورسیزی» به ایفای نقش خواهد پرداخت؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

 

در این فیلم گنگستری که نتفلیکس بودجه‌ی آن را تأمین کرده است، «پاکوئین» در کنار بازیگران نام آشنایی چون «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو»، «جو پشی»، «هاروی کایتل»، «جک هیوستون»، و «بابی کاناوله» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 

ساخته شده بر اساس رمانی به نام I Heard You Paint Houses (اثر چارلز برند)، «مرد ایرلندی» با نگاهی به ساختار اصلی مافیا داستان «فرانک شیران» را به تصویر می‌کشد؛ یکی از مقامات بالا رتبه‌ی اتحادیه‌ی کارگری Teamsters که با خانواده‌ی تبهکار «بوفالینیو» نیز در ارتباط بود. «شیران» چند ماه قبل از مرگش در سال 2003 به کشتن رهبر Teamsters یعنی «جیمی هوفا» که هرگز جنازه‌اش پیدا نشد اعتراف کرده بود. وی هم‌چنین ادعا داشت که «هوفا» خواستار مرگ سی‌و‌پنجمین رئیس جمهور آمریکا (جان اف. کندی) نیز بوده است.

 

«استیون زایلیان» وظیفه‌ی اقتباس این داستان و نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشته و تهیه کنندگان این اثر نیز «جین روزنتال» و «اما کاسکاف» هستند.

 

«پاکوئین» در این فیلم نقش دختر «فرانک شیران» را بازی خواهد کرد. «‌دنیرو» نیز نقش خود مرد ایرلندی (لقب فرانک شیران) را ایفا می‌کند.

 

علاوه بر این، « پاکوئین» که برای بازی در فیلم The Piano جایزه‌ی اسکار و برای بازی در سریال True Blood جایزه‌ی امی دریافت نموده، به تازگی در دو سریال کوتاه به نام‌های Bellevue (از شبکه‌ی CBS) و Roots (از شبکه‌ی (History به ایفای نقش پرداخته است. پروژه‌های آینده‌ی این بازیگر 35 ساله نیز شامل فیلمی به نام  The Parting Glass و سریالی به نام Alias Grace می‌شوند.

 

«مرد ایرلندی» که اولین فیلم گنگستری «اسکورسیزی» در دهه‌ی اخیر محسوب می‌شود، از بودجه‌ای معادل 100 میلیون دلار برخوردار است؛ برای همین خیلی‌ها منتظر دیدن شاهکاری در حد و اندازه‌های «رفقای خوب» هستند. در صورت تمایل می‌توانید با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم کسب کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان