ماهان شبکه ایرانیان

It تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در ژانر وحشت شد

فیلم It رکوردی که ۴۴ سال در اختیار The Exorcist بود را شکست و عنوان پرفروش‌ترین فیلم در ژانر وحشت را کسب نمود.

It تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در ژانر وحشت شد

فیلم It رکوردی که 44 سال در اختیار The Exorcist بود را شکست و عنوان پرفروش‌ترین فیلم در ژانر وحشت را کسب نمود.

 

کمپانی برادران وانر پنج‌شنبه‌ی گذشته اعلام کرد که میزان فروش جهانی این اقتباس سینمایی از رمان «استیون کینگ» از مرز 500 میلیون دلار عبور کرده و The Exorcist که در هنگام اکران 441 میلیون دلار فروش داشت دیگر پرفروش‌ترین فیلم در ژانر وحشت نیست. علاوه بر این، It اکنون در 17 بازار مختلف (از جمله آمریکا و بریتانیا) رکوردهای فراوانی را نیز شکسته است.

 

«سو کرول»، مدیر بازاریابی و انتشارات بین الملل کمپانی «برادران وارنر» طی مصاحبه‌ای با ورایتی گفته است:

«عبور از مرز 500 میلیون دلار برای هر فیلم کار دشواری محسوب می‌شود؛ اما برای یک فیلم در ژانر وحشت این رقم تاریخ‌ساز است و این موضوع باعث افتخار ماست.»

 

 وی در ادامه توضیح می‌دهد:

«دست‌اندرکارن این فیلم چیزی بیشتر یک بلاک باستر ساخته‌اند؛ آن ها یک رویداد سینمایی ایجاد کرده‌اند که دیدنش ضروریست و همه [در هر کجای جهان] می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.»

 

البته اگر با احتساب تورم قیمت بلیط‌های The Exorcist تنظیم کنیم، 441 میلیون دلار کسب شده در آن زمان به 1 میلیارد و 794 میلیون دلار تبدیل می‌شود. این یعنی تعداد کسانی که برای تماشای The Exorcist به سینماها آمده‌اند بسیار بیشتر از تماشاگران It بوده است. در ضمن، بد نیست بدانید که با احتساب تورم Gone With the Wind تبدیل به پرفروش ترین فیلم تاریخ می‌شود؛ چراکه بر اساس قیمت‌های اعلام شده در سال 2014، چهارصد میلیون دلاری که این فیلم در زمان اکران کسب کرده بود اکنون برابر با سه میلیارد و چهارصد میلیون دلار است.

 

این موفقیت It در باکس آفیس باعث شده تا نیو لاین سینما (استودیوی سازنده‌ی فیلم) بلافاصله به دنبال ساخت یک دنباله باشد و حتی ماه سپتامبر سال 2019 را هم برای اکران آن انتخاب کرده است. کارگردانی دنباله همانند قسمت اول بر عهده‌ی «اندی ماسکیتی» خواهد بود و داستان آن 17 سال بعد از وقایع فیلم اول شکل می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان