لزوم استفاده از ابزارهای نوین براساس سلایق نسل جوان در حوزه دفاع مقدس

جانشین سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: باید نیازهای امروز جامعه و نسل جوان در حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی براساس سلایق و ذائقه آن‌ها موردتوجه قرار بگیرد لذا استفاده از ابزارهای نوین و قالب‌های بروز لازمه رسیدن به این هدف‌گذاری است.

لزوم استفاده از ابزارهای نوین براساس سلایق نسل جوان در حوزه دفاع مقدس

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، نشست شورای راهبردی سازمان نشر و ارزش‌های مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس استان قزوین با حضور نویسندگان، نخبگان و پژوهشگران و بانوان فعال دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار قزوین برگزار شد.

فاطمه قربان جانشین سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس، در این نشست با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس از جمله مهم‌ترین وظایفی است که باید موردتوجه همه قرار گیرد، اظهار کرد: جنگ 8 ساله در ظاهر میان ایران و عراق بود اما در حقیقت تمامی دنیای استکبار از دروازه عراق بر علیه ایران اسلامی وارد کارزار شده و جنگی 8 ساله را علیه کشور و ملت ایران تحمیل کردند.

وی افزود: با وجود تحمیل جنگ 8 ساله بلوک شرق و غرب علیه انقلاب اسلامی، ملت ایران به واسطه ولایت مداری، توکل به خداوند متعال، وحدت و یکپارچگی نگذاشت یک وجب از خاک این سرزمین توسط دشمنان غصب شود.

قربان گفت: امروز دشمنان با تغییر رویکرد از جنگ سخت به جنگ نرم و هزینه کردن سرمایه‌های خود در این خصوص تلاش دارند فرهنگ تشیع را انقلاب گرفته و عاملانی را در داخل علیه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و متناسب با سیاست‌های خود تربیت کنند.

این مسئول ادامه داد: از جمله اقداماتی که دشمن در بستر جنگ نرم انجام می‌دهد توسعه فضای مجازی منفی و ایجاد شبهات در حوزه‌های مختلف است تا بدین‌وسیله باطل را در لباس حقیقت و ارزش در میان نسل جوان رواج دهند.

جانشین سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه و اهل‌قلم بیان کرد: اصحاب رسانه، هنرمندان و اهالی قلم مسئولیت سنگینی نسبت به دیگران بر عهده‌دارند چرا که تأثیری که قلم بر همگان دارد را بسیاری از مسئولان اجرایی ندارند.

وی با اشاره به باید اهالی هنر و رسانه در راستای جریان سازی و اثرگذاری بیشتر در جامعه و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل جوان تلاش خود را مضاعف کنند.

قربان در پایان خاطرنشان کرد: باید نیازهای امروز جامعه و نسل جوان در حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی براساس سلایق و ذائقه آن‌ها موردتوجه قرار بگیرد لذا استفاده از ابزارهای نوین و قالب‌های بروز لازمه رسیدن به این هدف‌گذاری است.

به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست نویسندگان و نخبگان فرهنگی استان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در حوزه دفاع مقدس پرداختند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان