ماهان شبکه ایرانیان

۲۱ خودرویی که بی‌صبرانه منتظر حضورشان در نمایشگاه خودرو لس آنجلس هستیم!

فصل ۱۸-۲۰۱۷ نمایشگاه‌های خودرو آمریکا شمالی این هفته با حضور جدید‌ترین پیشنهادات خودرو سازان سراسر جهان در کالیفرنیا جنوبی و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۷ آغاز می‌شود که از روز جمعه آغاز و در‌های آن تا دهم ماه سپتامبر به روی عموم باز خواهد بود

21 خودرویی که بی‌صبرانه منتظر حضورشان در نمایشگاه خودرو لس آنجلس هستیم!

فصل 18-2017 نمایشگاه‌های خودرو آمریکا شمالی این هفته با حضور جدید‌ترین پیشنهادات خودرو سازان سراسر جهان در کالیفرنیا جنوبی و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 آغاز می‌شود که از روز جمعه آغاز و در‌های آن تا دهم ماه سپتامبر به روی عموم باز خواهد بود. از کانسپت‌های طراحی گرفته تا مدل‌های تولیدی در Convention Center لس آنجلس به نمایش گذاشته خواهند شد. اگرچه خودرو‌های کانسپت حاضر در این نمایشگاه نگاهی اولیه از آینده صنعت خودرو سازی ارائه می‌دهند، خودرو‌های نزدیک به ساخت شانس مشاهده‌ آن چه به زودی روانه نمایشگاه‌های خودرو خواهد شد را برای عموم فراهم می‌کنند.

در ادامه نگاهی به خودرو‌هایی که بی‌صبرانه در انتظار رونمایی شدن در این نمایشگاه هستیم خواهیم داشت :

 

نمایشگاه خودرو لس آنجلس همواره یک رویداد مصرف کننده محور بوده است به این معنا که خودروهای قابل دسترس برای مصرف کننده، استیج مرکزی را از آن خود می‌کنند. مدل ZR1 شورولت کُروت که به تازگی رونمایی شده رهبری این مسیر را بر عهده دارد. همچنین می‌توان انتظار رونمایی از ورژن کروکی این سوپر اسپورت 755 اسب بخاری را داشته باشید.

اگرچه کمپانی استون مارتین فاقد پشتیبانی کارخانه‌ای در لس آنجلس است اما به لطف یکی از دلالان محلی این شرکت سوپر اسپورت جدید ونتیج در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتظار می‌رود شرکت BMW از ورژن قدرتمند‌تر و به روز رسانی شده سوپر اسپورت خود یعنی مدل i8 رونمایی کند.

این رونمایی با ورژن کروکی این خودرو هیبرید همراه خواهد بود.

شاسی بلند جدید این خودرو ساز آلمانی یعنی مدل X7 نیز در میان خودرو‌های به نمایش گذاشته شده خواهد بود.

کمپانی مرسدس بنز در شرف رونمایی از نسل بعدی مدل CLS که در رده کوپه‌های چهار در قرار می‌گیرد، می‌باشد.

کمپانی جگوار نیز در این نمایشگاه از استیشن واگن جدید خود یعنی مدل XF Sportbrake در کنار کراس اور E-Pace خود پرده بردای خواهد نمود.

برند خواهر این کمپانی یعنی لند رُور نیز پیشنهادات زیادی از جمله مدل هیبرید پلاگ این جدید خود را به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت آلمانی پورشه همواره نمایش خوبی را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ارائه داشته است. این کمپانی امسال از ورژن‌های جدید محبوب‌ترین مدل‌های خود شامل مدل 911 کاررا T

… استیشن واگن پانامرا توربو S ای هیبرید اسپورت توریزمو 680 اسب بخاری …

… و مدل‌های GTS کایمن 718

… و 718 باکستر رونمایی خواهد نمود.

کمپانی جیپ در نظر دارد تا در این نمایشگاه از نسل بعدی مدل رنگلر رونمایی جهانی کند. انتظار می‌رود نسل جدید این خودرو در دو آپشن موتور دیزلی V6 و یک موتور ایتالیایی چهار سیلندر توربو شارژ قابل دسترس باشد.

کمپانی اینفینیتی احتمالا از ورژن تولیدی کراس اوور سایز متوسط خود یعنی مدل QX50 پرده برداری خوهد نمود.

در همین حین، کمپانی لکسوس قرار است ورژن جدید شاسی بلند لوکس پرفروش خود یعنی مدل RX که اکنون دارای فاصله افزایش یافته بین چرخ‌های جلویی و عقبی است را معرفی نماید.

همچنین انتظار می‌رود کمپانی لینکولن نیز با مدلی جدید تلاش خود در بخش خودرو‌های کراس اور لوکس را افزایش دهد.

همچنین در این نمایشگاه شاهد ورژن به روز رسانی شده مدل قدرتمند سدان مزدا 6 خواهیم بود.

شرکت سوبارو در نظر دارد تا شاسی بلند سه ردیفه خود یعنی مدل اکسِنت که مدل زیادی است در انتظارش هستیم را در لس آنجلس عرضه کند.

انتظار می‌رود کمپانی نیسان بر اساس مدل Kicks فروخته شده در بازار بین المللی، کراس اور ساب کامپکت جدیدی را برای بازار آمریکا معرفی کند.

در آخر، پیش بینی می‌شود شرکت تویوتا نیز از شاسی بلند کانسپت خود به نام FT-AC پرده برداری کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان