ماهان شبکه ایرانیان

کارگردانی فیلم «کوئین» به دکستر فلچر رسید

کمپانی فاکس امروز اعلام کرد که پس از اخراج برایان سینگر، کارگردانی فیلم «راپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) به دکستر فلچر واگذار شده است

کارگردانی فیلم «کوئین» به دکستر فلچر رسید

کمپانی فاکس امروز اعلام کرد که پس از اخراج برایان سینگر، کارگردانی فیلم «راپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) به دکستر فلچر واگذار شده است. فلچر آثاری چون «‌قفل، انبار و دو لوله‌ی دودی شاتگان» (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) و هم‌چنین «اِدی عقاب» (Eddie the Eagle) را در کارنامه دارد. فیلم «راپسودی بوهمی» فراز و نشیب‌های گروه مشهور «کوئین» (Queen) و هم‌چنین زندگی خواننده‌ی اصلی آن، یعنی فردی مرکوری را به تصویر خواهد کشید.

 

سینگر دوشنبه‌ به علت حضور نداشتن در مکان فیلمبرداری در روزهای گذشته از این پروژه اخراج شد. وی می‌گوید که برای رسیدگی به یکی از والدین بیمارش به مرخصی احتیاج داشته ولی فاکس با مرخصی موافقت نکرده و بنابراین سینگر بدون هماهنگی صحنه‌ی فیلمبرداری را رها نموده است. علاوه بر این گفته می‌شود که سینگر با بازیگر اصلی فیلم، یعنی رامی مالک نیز اختلافاتی داشته است.

با انتخاب فلچر به عنوان کارگردان، انتظار می‌رود فیلمبرداری این اثر از هفته‌ی آینده آغاز شود. در ضمن، با توجه به اینکه جدیدترین اثر فلچر یک اثر بیوگرافی محسوب می‌شود، انتخاب کمپانی فاکس کاملا منطقی به نظر می‌رسد و فیلم هنوز هم می‌تواند خوب از آب در بیاید.

«راپسودی بوهمی» قرار است در چهارم دی‌ماه سال 1397 در سینماهای ایالات متحده اکران شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان