سم‌زدایی بدن با آب‌میوه

روزه‌داری با آب‌میوه عبارت است از مصرف آب‌میوه‌هایی که با آب رقیق شده‌اند و با فاصله ۱ الی ۲ ساعت از صبح تا شب مصرف می‌شوند. در این نوع روزه‌داری نباید از مواد غذایی جامد یا انواع دیگر مایعات به ویژه آب‌میوه‌های کنسروی خودداری کرد. در کل روز بایستی حدود ۷ الی ۹ لیوان آب‌میوه بنوشید.

سم‌زدایی بدن با آب‌میوه
در گذشته افراد در طول روز تنها آب می‌نوشیدند و بدین طریق روزه‌داری می‌کردند. متخصصین می‌گویند روزه‌داری با آب‌میوه که شامل آب‌میوه و سبزی‌ها می‌شود، بسیار ملایم‌تر و مؤثرتر است و فرآیندهای داخل بدن را به حالت طبیعی بازمی‌گرداند.

روزه‌داری با آب‌میوه عبارت است از مصرف آب‌میوه‌هایی که با آب رقیق شده‌اند و با فاصله 1 الی 2 ساعت از صبح تا شب مصرف می‌شوند. در این نوع روزه‌داری نباید از مواد غذایی جامد یا انواع دیگر مایعات به ویژه آب‌میوه‌های کنسروی خودداری کرد. در کل روز بایستی حدود 7 الی 9 لیوان آب‌میوه بنوشید.

ویتامین‌ها، مواد معدنی، کربوهیدرات‌ها، آهن، کلسیم و آنزیم‌های درون این آب‌میوه‌ها بسیاری از مواد مغذی موردنیاز برای فعالیت بازسازی بدن را تأمین‌ می‌کنند. در نتیجه فرآیند بهبود بدن تسریع می‌شود. زمانی که از روزه‌داری با آب‌میوه بهره می‌برید، حتماً روده‌های خود را به طور منظم تخلیه کنید.

روزه‌داری با آب‌میوه مزایای بسیاری دارد. این روش ایمن‌ترین روش برای سم‌زدایی بدن از طریق پاک‌سازی و حذف سلول‌ها و بافت‌هایی است که مرده‌ یا آسیب دیده‌اند. این روش سطح کلسترول را کاهش می‌دهد، علائم آلرژی، جوش و سردرد را از طریق دفع مواد زائد تسکین می‌دهد و باعث می‌شود فرد احساس خوب و سلامتی داشته باشد.
روزه‌داری با آب‌میوه را می‌توان با تقریباً هر نوع میوه و سبزی که به صورت خام مصرف می‌شود، به کار گرفت. بهترین سبزی‌ها برای روزه‌داری با آب‌میوه عبارت‌اند از گوجه‌فرنگی، خیار، کرفس و هویج. ترکیب آب سیب و هویج یا آب سیب و گوجه‌فرنگی نیز به عنوان نمونه‌ای سالم از ترکیب آب‌میوه و سبزی محسوب می‌شود. طیف گسترده‌ای از میوه و سبزی‌ها را می‌توان به صورت ترکیبی یا مجزا به کار گرفت تا کالری‌های روزانه بدن تأمین شود و سلامت فرد بهبود یابد.

ابتدا پوست میوه و سبزی را بگیرید. با آب تصفیه‌شده بشویید. پس از آبگیری، به میزان مساوی روی آن‌ها آب بریزید و رقیق کنید. بلافاصله پس از تهیه آب‌میوه آن را مصرف کنید. قبل از شروع این روش با پزشک خود مشورت کنید؛ زیرا ممکن است بدنتان برای روزه‌داری با آب‌میوه مساعد نباشد. اولین علائم روزه‌داری عبارت‌اند از بوی بدن دهان، خشکی زبان و مزه بد داخل دهان.
شما می‌توانید از طریق روزه‌داری با آب‌میوه و سبزی، سلامت خود را در مقابل بیماری‌ها حفظ کنید، بافت‌های بدن را پاک‌سازی کرده و مجدداً بسازید و بدن خود را جوان کنید.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر