روش‌هایی طبیعی برای پوشاندن موهای سفید سر

مخلوط حنا و قهوه این ترکیب مؤثرترین روش طبیعی برای پوشاندن موهای سفید است. کمی حنا را با یک قاشق غذاخوری قهوه و کمی آب مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را روی موها بمالید. ۲ ساعت منتظر بمانید تا خمیر روی موها خشک شود. سپس موها را با یک شامپوی خوب بشویید.

روش‌هایی طبیعی برای پوشاندن موهای سفید سر
رنگ طبیعی موها به دلیل سلول‌های موجود در فولیکول‌های مو است که سیاه‌یاخته نام دارند. این سلول‌ها ملانین می‌سازند که رنگ طبیعی موها را به وجود می‌آورد. همزمان با افزایش سن تولید رنگدانه‌ها توسط سیاه‌یاخته‌ها کاهش می‌یابد و رنگ مو، سفید یا به عبارتی خاکستری می‌شود. افراد معمولاً موها را رنگ می‌کنند تا این موهای سفید را بپوشانند. با این حال این کار باعث می‌شود مواد شیمیایی مختلف به موها آسیب برسانند. شما می‌توانید به جای رنگ‌‌های شیمیایی از روش‌های طبیعی برای پوشاندن موهای سفید بهره ببرید.

مخلوط حنا و قهوه
این ترکیب مؤثرترین روش طبیعی برای پوشاندن موهای سفید است. کمی حنا را با یک قاشق غذاخوری قهوه و کمی آب مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را روی موها بمالید. 2 ساعت منتظر بمانید تا خمیر روی موها خشک شود. سپس موها را با یک شامپوی خوب بشویید.

برگ کاری و روغن نارگیل
برگ‌ کاری یکی از بهترین روش‌ها برای پوشاندن موهای سفید محسوب می‌شود. نصف فنجان برگ کاری را با روغن نارگیل بجوشانید. سپس آن را روی پوست سر و موها بمالید. با یک شامپوی ملایم بشویید. این روند مواد مغذی موردنیاز را به موها می‌رساند و رنگ سیاه را به آن‌ها باز می‌گرداند.

روغن نارگیل و آب لیمو
3 قاشق غذاخوری آب لیمو را با میزان کافی روغن نارگیل مخلوط کنید. این ترکیب را روی موها بمالید. یک ساعت منتظر بمانید و بعد با یک شامپوی ملایم موها را بشویید. این روش بسیار مؤثر است.

تخم‌مرغ، گوجه فرنگی و هویج
این مواد غذایی حاوی بیوتین هستند و فرآیند پیری را به تأخیر می‌اندازند. مواد غذایی حاوی بیوتین عبارتند از تخم‌مرغ، هویج، دانه سویا، گوجه‌فرنگی، خیار، بادام درختی، شیر گاو و غیره. این مواد غذایی را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید تا موهایی قوی، درخشان و پرپشت داشته باشید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان