فضاهای غذاخوری می‌توانند کوچک باشند، به عنوان یک صبحانه‌خوری یا بزرگ باشند، به عنوان یک ناهارخوری رسمی یا با دیگر فضاهای خانه ترکیب شوند. در هر صورت شما می‌توانید غذا را در محیطی به سبک جدید سرو کنید. در این مطلب 15 طرح دکوراسیون داخلی‌ اتاق‌ غذاخوری را که در سال 2016 محبوب بوده‌اند، خواهید‌دید. براساس سلیقه و نیازتان ایده‌ها را باهم ترکیب کرده و اتاق غذاخوری خاص خودتان را داشته‌باشید.

15. اگر می‌خواهید در گوشه‌ای از خانه‌ فضای غذاخوری برای پذیرایی از دوستان‌تان ایجاد کنید، از این ایده استفاده کنید.

اتاق غذاخوری

14. دوست‌داران چوب، از این میز زیبا استفاده کنید تا حال و هوای طبیعت را به فضای خانه‌تان بیاورید.

اتاق غذاخوری

13. ترکیبی از بافت‌ها و رنگ‌های متفاوت در این غذاخوری استفاده شده‌است، که باعث می‌شوند نگاه بیننده در اطراف اتاق بچرخد.

اتاق غذاخوری

12. در این غذاخوری از میزی زیبا با پایه‌های خاص و صندلی متفاوتی که با روکش آراسته شده تا نشیمنی ویژه برای مهمان خاص یا بزرگ‌ترین فرد فامیل ایجاد کند، استفاده شده‌است. دیواره براق پشت قفسه‌ها هم زیبایی خاصی به فضا بخشیده است.

اتاق غذاخوری

11. در این‌جا با استفاده از رنگ سبز و طرح زیبای صندلی‌ها طراوت و شادابی خاصی به فضا بخشیده شده‌است.

اتاق غذاخوری

10. این میز گرد با طرح روی سقف هم‌خوانی داشته و فضایی فانتزی را به وجود آورده‌اند. ظرف خاص شکلات هم به شیرینی فضا افزوده‌است.

اتاق غذاخوری

9. این اتاق غذاخوری با رنگ روشن و چوب طبیعی استفاده شده در آن پر از حس آرامش است. آیا می‌توانید صرف غذا با موسیقی ملایم را در این فضا تصور کنید؟

اتاق غذاخوری

8. ترکیبی غافلگیرکننده در این فضا استفاده شده‌است. صندلی‌های سیاه همراه با دو صندلی با روکش گل‌دار و لوسترهای کروی بزرگ داخل یک اتاق غذاخوری با دکوراسیون سفید و چوبی قرار گرفته‌اند.اتاق غذاخوری

7. صاحبان این خانه خواسته‌اند تا لوله‌های تأسیساتی را نمایان باقی بگذارند و حتی با زدن رنگ سیاه، وضوح‌شان را بیشتر کرده‌اند. این لوله‌ها همراه با رنگ سیاهی که در مبلمان دیگر اتاق استفاده شده، فضایی شبکه‌ای و متفاوت را ایجاد کرده‌اند.

اتاق غذاخوری

6. این اتاق غذاخوری پر از حس طبیعت است: رنگ سفید و سبز، قطعه‌های چوب، صندلی‌های حصیری. آیا می‌توانید خوردن غذایی ساده و طبیعی را در این‌چنین فضایی تصور کنید؟

اتاق غذاخوری

5. تم کلی این اتاق غذاخوری حصیری و نمدی است، که با چشم‌انداز زیبا به منظره بیرون بسیار هم‌خوانی دارد.

اتاق غذاخوری

4. چراغ‌های آویز رزگلد و سقف با تم کمی از صورتی، فضای این غذاخوری سفید و سیاه و چوبی را گرم‌تر کرده‌است.

اتاق غذاخوری

3. در دکوراسیون داخلی این اتاق غذاخوری از فرشی خاص، آینه‌های خورشیدی متقارن، نقاشی روی دیوار، صندلی و لوستری خاص استفاده شده تا به فضای سرد و بی‌روح آن کمی انرژی ببخشند.

اتاق غذاخوری

2. غذاخوری کارآمد، منظم و داخل آشپزخانه. دیواره طرح‌دار و رنگ تیره چوب باعث می‌شود این آشپزخانه مدرن زیاد سرد به نظر نرسد.

اتاق غذاخوری

1. زمانی که این‌چنین چشم‌انداز زیبایی از دریا در اتاق غذاخوری وجود داشته‌باشد، دیگر نیازی به تزئینات زیاد در داخل اتاق نیست. بنابراین تعجبی نیست که طراح تم رنگی را به سفید و رنگ چوب محدود کرده‌است.

اتاق غذاخوری