کاهش وزن چالش خیلی از افراد است و به ویژه خانم‌ها بیشتر با این موضوع به خاطر طبیعت رفتار و بدن خود دست و پنجه نرم می‌کنند. در صفحات اینترنتی تبلیغات زیادی وجود دارد که با هدف فروش محصولات یا جذب خواننده نوشته می‌شود. هدف ما در تولینک دادن اطلاعات واقعی‌ است. متخصص تغذیه ما 3 مثال واقعی‌ از خانم‌هایی‌ که موفق به کاهش وزن شوند را به شما معرفی و رمز موفقیت آنها را با شما در میان گذشته است. 

 خانم 38 ساله، شاغل، 2 فرزند، وزن قبلی‌ 98 کیلو

12 هفته شرکت در کلاس ورزشی در باشگاه نزدیک منزل برای 4 بار در هفته و نخوردن فست‌فود. ایشان پس از 3 ماه، 17 کیلو کاهش وزن.

خانم 33 ساله، وزن قبلی‌ 80 کیلوگرم

این خانم یک برنامه غذای ساده را  با 1800 کالری در روز که به سادگی‌ قابل انجام است، دنبال کرده؛ همینطور هفته‌ا‌ی 4 بار پیاده روی هر بار به مدت 30 دقیقه، به اضافه دو جلسه باشگاه و کار با وزنه را برای 3 ماه انجام داده. بعد از این مدت ایشان موفق به کاهش 11 کیلو وزن شدند.

خانم 38 ساله، وزن قبلی‌ 84 کیلوگرم،  1 فرزند، شاغل

توصیه کلی‌ که به ایشان شده کاهش مصرف گوشت قرمز، خوردن سبزیجات بیشتر و عضویت در باشگاه ورزشی بود. این خانم علاوه بر انجام این موارد هفته‌ا‌ی یک بار 30 دقیقه شنا هم انجام دادند. پس از 2 ماه موفق به کم کردن 9 کیلو وزن شدند.

به یاد داشته باشید هدف این نیست که شما کپی برداری کنید، فقط می‌خواهیم یاد آوری کنیم که با مشورت با رژیم درمان خود و افزایش فعالیت بدنی قادر به کاهش وزن و سالم تر بودن خواهید شد.