بی جهت قهرمان لیگ برتر نشدیم؛

فخیم: وقتی به تیم فوتسال مس رفتم پشت سرم حرف زیاد بود

بازیکن تیم فوتسال مس با بیان اینکه این تیم بی جهت قهرمان لیگ برتر فوتسال نشده است، گفت: بعد از بازی با تاسیسات خیالم بابت جایگاهمان در جدول راحت شد.

فخیم: وقتی به تیم فوتسال مس رفتم پشت سرم حرف زیاد بود

فرهاد فخیم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قهرمانی تیم فوتسال مس در لیگ برتر فوتسال گفت: ما ابتدای فصل زودتر از سایر تیم ها تمرینات را شروع کردیم. بدنسازی خوبی داشتیم و از همان زمان در فکر جایگاه های بالای جدول بودیم. بعد از گذشت چند هفته، چهره مدعیان مشخص شد. ما هم روی ریل افتادیم و با اعتماد به نفس بالا لیگ را ادامه دادیم. بعد از بازی با تاسیسات دریایی بود که خیالم راحت شد و گفتم اگر قهرمان نشویم، نایب قهرمانی ما حتمی است.

بازیکن تیم مس افزود: تمام اعضای تیم زحمت زیادی کشیدند. برای هر بازی برنامه داشتیم و مربیان، به خوبی حریفان را آنالیز می کردند. بی جهت قهرمان نشدیم.

فخیم که این فصل و بعد از انحلال تیم دبیری راهی مس شده بود، درباره تجربه اش در تیم جدید تصریح کرد: تا یک ماه در تیم مس راحت نبودم. مس فضای خاصی داشت ولی رفته رفته با بازیکنان و اعضای تیم و همچنین مسئولان باشگاه صمیمی شدم. خدا را شکر که انتخاب خوبی داشتم و در نهایت توانستیم قهرمان هم بشویم.

وی درباره اینکه آیا سال آینده هم قصد بازی کردن دارید یا از فوتسال خداحافظی می کنید؟ تاکید کرد: من که سن و سالی ندارم (با خنده). تصمیم دارم خوب تمرین کنم و در فوتسال باقی بمانم. اگر یک روز بازیکنان دیگر  بتوانند از کنارم رد شوند، آن موقع فوتسال را کنار می گذارم!

بازیکن تیم مس همچنین یادآور شد: جا دارد از مجموعه مس اعم از معدن، باشگاه، مدیران تیم و کادر فنی تشکر کنم بخصوص از حمید بی غم سرمربی تیم که برایم زحمت کشید و به من اعتماد کرد. زمانی که به مس رفتم پشت سرم حرف و حدیث زیادی بود. بعضی ها می گفتند فخیم بازیکنی است که زود عصبانی می شود و با هرکسی نمی تواند کار کند. ولی خوشحالم که جواب اعتماد حمید بی غم را دادم. بی غم از مربیان فنی، مودب و با شخصیت فوتسال ایران است و خوشحالم که تجربه کار کردن با او را پیدا کردم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر