رویکرد زیست محیطی و میراثی بودجه سال آینده شهر یزد

شهردار یزد با اشاره به ضرورت تعریف رینگ دوچرخه سواری در این شهر،‌گفت:‌ عملیات ایجاد مسیر ایمن برای دوچرخه سواری از امسال در یزد آغاز می‌شود.

رویکرد زیست محیطی و میراثی بودجه سال آینده شهر یزد

«مهدی جمالی‌نژاد» با بیان این‌که بودجه سال 97 شهرداری یزد دارای رویکردی زیست محیطی و میراثی است، اظهار کرد:‌ خوشبختانه طرح‌های خوبی برای سال آینده این شهر پیش‌بینی شده که تمام آنها با نگاه انسان محوری به جای خودرو محوری است.

وی محله محور بودن با توزیع متناسب و متوازن ارائه خدمات را از دیگر ویژگی‌های طرح‌های پیش بینی شده برای توسعه بیش از پیش شهر یزد دانست و بیان کرد: یقیناً برای توسعه خدمات شهری تقویت حمل و نقل عمومی شهرداری باید در اولویت اجرایی قرار بگیرد.

شهردار یزد در ادامه ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسرانی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار شهرداری عنوان کرد و افزود: دوچرخه هم نه به عنوان یک وسیله صرف ورزشی بلکه به عنوان وسیله حمل و نقل می تواند موثر باشد.

این مقام مسئول گفت: ‌برای این‌که بتوانیم از دوچرخه در کنار وسایل حمل و نقل دیگر در شهر یزد داشته باشیم باید مسیرهای دوچرخه در نقاط مختلف شهر پیش بینی شود.

جمالی‌نژاد شناسایی مسیر ایمن دوچرخه در شهر یزد را  از جمله برنامه‌های شهرداری دانست و تصریح کرد:‌ عملیات ایجاد مسیرهای ایمن برای دوچرخه سواری در سطح شهر یزد از امسال آغاز می‌شود.

وی در پایان با اشاره به ضرورت تعریف رینگ دوچرخه در سطح شهر یزد، خاطرنشان کرد:‌ مسیر دوچرخه سواری از دروازه قرآن آغاز و در نقاط مختلف شهر یزد ادامه خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر