ماهان شبکه ایرانیان

استاندار قزوین:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، ضامن هویت ملی و دینی ماست

استاندار قزوین در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید، ضامن هویت ملی و دینی ماست.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، ضامن هویت ملی و دینی ماست

به گزارش ایسنا اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین به ریاست زاهدی استاندار و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از مدیران، فرماندهان، فرمانداران و شهرداران برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره و ثبت و ضبط خاطرات مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

وی افزود: انتقال ارزش‌ها و مواریث فرهنگی به نسل جوان از مهم‌ترین وظایف مسئولان در هر نظام اجتماعی و فرهنگی و سیاسی است تا با هویت خود آشنا شوند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: اگر هر ملتی، تاریخ و هویت خود را فراموش کرده و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد قطعاً شکست خواهد خورد.

وی اظهار کرد: همه مدیران و دستگاه‌ها در برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین باید حداکثر همکاری را داشته باشند چون ما هرچه داریم از شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها داریم.

زاهدی افزود: کنگره شهدای استان قزوین که در سال آینده برگزار می‌شود باید از یک محتوا و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا اثرگذاری و ماندگاری خود را در سطوح استانی و ملی داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان