در این مطلب ایده‌هایی بسیار ساده اما جذاب برای مرتب و زیبا نگه داشتن حمام به شما ارائه می‌دهیم.

با یک سینی چرخان شروع کنید

اگر بطری‌های متعدد محصولات آرایشی بهداشتی خود را در کمد زیر سینک چیده‌اید و دسترسی به آنها مشکل است، با یک سینی چرخان این مشکل را حل کنید.

حمام

یک جایگاه برای وسایل آرایشی مو درست کنید

یک ظرف پلاستیکی را با چسب دو طرفه به در کابینت داخل حمام بچسبانید تا فضایی برای نگهداری از ابزارهای داغ، برس‌ها، کش و گیره‌ها فراهم شود. یک نوار آهنربایی هم برای وصل کردن گیره‌های مو، ناخن‌گیر و قیچی نیز از گم شدن آنها جلوگیری می‌کند.

حمام

به هر عضو خانواده یک صندوقچه بدهید

کشوهای پلاستیکی رنگی با برچسب نام باعث می‌شود که مام، ریش‌تراش پدر و کرم‌های گران‌قیمت مادر خانواده در عجله صبحگاهی با هم قاطی نشوند. با آویزان کردن سشوار به قلاب داخل کمد، فضای خالی کف کمد را بیشتر کنید.

حمام

با یک ایده خاص جذابیت دکوراسیون حمام را بیشتر کنید

ایده‌های ساده اما جذاب مثل این، فضای روی پیشخوان را مرتب و در عین حال زیبا می‌کنند.

حمام

حوله‌ها را هوشمندانه انبار کنید

تا کردن حوله‌ها راه‌حل خوبی است، اما با لوله کردن آنها از فضای کابینت بهتر استفاده خواهد شد و با برداشتن یکی از حوله‌ها، همه به هم نمی‌ریزند.

حمام

قفسه‌های چندکاره را امتحان کنید

قفسه‌هایی که از سبد درست شده‌اند، جایگزینی ساده برای کمد و کابینت هستند. علاوه براین با توجه به فضای حمام می‌توان از ابعاد و تعداد مختلف آنها بر روی دیوارهای خالی استفاده کرد.

حمام

از روش پنهان کردن استفاده کنید

سبدهای حصیری برای پنهان کردن محصولات بهداشتی اضافه زیر کابینت‌ها مناسب هستند.

حمام

از میله‌های اضافی استفاده کنید

اگر قفسه‌ها و کابینت‌های حمام کافی نیستند، یک میله فلزی دیگر کنار دیوار حمام نصب کنید. با قلاب‌های Sشکل می‌توانید محصولات بهداشتی حمام را منظم و تمیز نگه دارید و از شلوغ شدن لبه وان جلوگیری کنید.

حمام

اسباب‌بازی‌های حمام را آویزان کنید تا خشک شوند

یک کیسه توری آویز محل خوبی برای جمع کردن اسباب‌بازی‌های کودک شما بعد از حمام است. با این وسیله هم حمام مرتب خواهد شد و هم اسباب‌بازی‌ها زودتر خشک خواهند شد.

حمام

بسته مهمان را آماده کنید

حوله‌هایی تمیز، لوازم بهداشتی نو و وسایل لازم دیگر را برای مهمان خود آماده کنید. آنها را در یک جعبه کوچک در کابینت آماده داشته باشید تا در صورتی که مهمان ناخوانده داشتید، آماده باشند.

حمام