هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال؛

شکست گیتی پسند در اهواز/ سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشید

با شکست تیم فوتسال گیتی پسند مقابل حفاری و پیروزی مس سونگون و دبیری تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال، مشخص شدن قهرمان این دوره از مسابقات به هفته پایانی کشید.

شکست گیتی پسند در اهواز/ سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشید

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال امروز جمعه در شهرهای مختلف برگزار شد که در حساس ترین بازی این هفته، تیم صدرنشین گیتی پسند در اهواز به مصاف حفاری رفت. این بازی در شرایطی به اتمام رسید که نتیجه 3 بر یک به سود حفاری تمام شد ولی با توجه به ترک زمین از سوی گیتی پسندی ها در سه ثانیه پایانی، وضعیت نتیجه آن مشخص نیست. 

این مسابقه می توانست در صورت تساوی یا برد گیتی پسندی ها، به قهرمانی این تیم در فاصله یک هفته مانده تا پایان رقابت های لیگ تمام شود ولی زمانی که حفاری سه بر یک از حریفش پیش افتاد، تماشاگران این تیم با پرتاب نارنجک داخل زمین، سرنوشت مسابقه را تغییر دادند. پرتاب نارنجک در بازی امروز از سوی تماشاگران اهوازی باعث شد تا گیتی پسند ها زمین را ترک کنند و بازی برای دقایقی متوقف شد. باوجود بازگشت تیم گیتی پسند به زمین، اما بازیکنان این تیم در فاصله سه ثانیه مانده تا پایان مسابقه زمین را ترک کردند تا این تیم بازنده بزرگ این هفته لقب بگیرد.

به این ترتیب، قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر هفته آینده مشخص خواهد شد.

در دیگر بازی امروز، دبیری تیم دوم جدول با دانشگاه آزاد بازی کرد که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود دبیری به اتمام رسید. به این ترتیب دبیری به یک امتیازی گیتی پسند در بالای جدول رسید تا هفته آینده رقابت نزدیکی برای رسیدن به عنوان قهرمانی با گیتی پسند داشته باشد. 

مس سونگون هم امروز شهروند ساری را مغلوب کرد تا همچنان تیم سوم جدول باشد.

نتایج کامل مسابقات هفته بیست و پنجم به این ترتیب است:

* تاسیسات دریایی 5 - مقاومت البرز صفر

* حفاری اهواز 3 - گیتی پسند اصفهان یک

* دانشگاه آزاد یک - دبیری تبریز 2

* مس سونگون 3 - شهروند ساری یک

* آذرخش بندرعباس 2 - ارژن شیراز 3

* فرش آرا 3 - طرح و توسعه 2

* یاسین پیشرو قم - شهرداری ساوه (لغو شد)

تیم فوتسال یاسین پیشرو با وجود حضور تیم شهردرای ساوه در این مسابقه حاضر نشد. گفته می شود مسئولان باشگاه یاسین به خاطر مشکلات واگذاری این تیم در مسابقه امروز حضور نیافته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم طرح و توسعه قزوین هفته گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرده بود و بازی این هفته این تیم جنبه تشریفاتی داشت. با نتایج امروز، تیم دانشگاه آزاد هم دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول بود تا هر دو تیمی که با خرید امتیاز تیم های دیگر به لیگ برتر آمده بودند، به دسته پایینتر سقوط کنند.

جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر

1- گیتی پسند اصفهان 57 امتیاز
2- دبیری تبریز 56 امتیاز
3- مس سونگون 55 امتیاز
4- ملی حفاری 54 امتیاز
--------------------------------
12- آذرخش 15 امتیاز
13- دانشگاه آزاد 11 امتیاز
14- طرح و توسعه 8 امتیاز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر